Vidello Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 grattulere!!, blir råtøft når du blir ferdig:D:D rekker du å få det godkjendt til sommeren tror du? eller blir det etter sesongen`?
Anders_w Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 grattulere!!, blir råtøft når du blir ferdig:D:Drekker du å få det godkjendt til sommeren tror du? eller blir det etter sesongen`? Takker:) skal ut på tur uansett jeg om det blir godkjent eller ikke:) jeg mangler tuv på bremsene mine osv, så blir i første runde lillebror som godkjenner da han har litt grommere understell og bremser enn meg, så om han får det til så kopierer jeg bare det han har gjort:) så min blir nok ikke godkjent i 09 tror jeg:) det får tiden vise:)
Ørjan^^ Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 i såfall må dette være banefelger/spinnefelger, for disse var ikke mye tøffe!
bård Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Er nok banefelger ja, men tror de er tøffe på e30 i 9*16, men er nok ikke showhjula..
Spiritus Sancti Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Hahah, dust.. Nedgraderer ikke på felg-fronten vettu!
leif harald Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Hahah, dust.. Nedgraderer ikke på felg-fronten vettu! Svir litt for alle som har lagt inn negative komentarer om han faktisk skulle brukt disse felgene
Spiritus Sancti Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Ja, det er sant.. Men man går ikke fra orginale hartge hjul til disse.. Spør du meg da..
Riviera Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Stale30 er jo skips elektriker. Han er jo ute nå og de har nok såpass sterk strøm der også vel at det må være årsaken, "strømsjokk" eller drekt sjøvann, for det er meget farlig over tid. Sjørbuk osv. Selv jeg har tøffere felger på min beste bil: arbeidsbilen, en 2006 VW Caddy foreslår han blir til sjøs til fornuften har seiret... Hilsen Pappa,,,,,,,,eller kanskje tidligere Pappa kansje. Ta det som en trussel frustrert far
Torek Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Da var felger bestilt: 9x16 hele veien.. Helt konge! Si ifra når du skal kvitte deg med disse. Jeg bytter gjerne Alpinaene OG RS'ene + et evt. mellomlegg fra min side mot disse felgene!
fish Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Stale30 er jo skips elektriker. Han er jo ute nå og de har nok såpass sterk strøm der også vel at det må være årsaken, "strømsjokk" eller drekt sjøvann, for det er meget farlig over tid. Sjørbuk osv.Selv jeg har tøffere felger på min beste bil: arbeidsbilen, en 2006 VW Caddy foreslår han blir til sjøs til fornuften har seiret... Hilsen Pappa,,,,,,,,eller kanskje tidligere Pappa kansje. Ta det som en trussel frustrert far Trodde faktisk ikke det gikk ann å bli sjøsyk i en båt som stod på land, men det har jo Mr. Riviera bevist her i sine uttalelser om beste bil. Kan du være så vennlig å kaste cab'en din etter meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå