Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

FISH: Color Magic står vel ikke på land, hvis den formodentlig ikke har gått på grunn akkurat nå da :roll:

Min beste bruksbil mente jeg da ! her jo en Bmw der og, som.......hehe

Nå tenkte jeg at du var blitt sjøsyk da Mr. Riviera, du har da fortalt meg at du har en fritidsbåt, og jeg går ut ifra at den står i vinteropplag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var felger bestilt: 9x16 hele veien..

Helt konge! Si ifra når du skal kvitte deg med disse. Jeg bytter gjerne Alpinaene OG RS'ene + et evt. mellomlegg fra min side mot disse felgene!

Jeg har et sett azev a, 7.5*16. Kunne disse vært aktuelle å bytte i rs'ene dine? Jeg tenker meg gjerne noen lapper i mellomlegg fra din side da selvsagt :wink: Send meg en pm så blir vi nok enige om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var felger bestilt: 9x16 hele veien..

Helt konge! Si ifra når du skal kvitte deg med disse. Jeg bytter gjerne Alpinaene OG RS'ene + et evt. mellomlegg fra min side mot disse felgene!

Jeg har et sett azev a, 7.5*16. Kunne disse vært aktuelle å bytte i rs'ene dine? Jeg tenker meg gjerne noen lapper i mellomlegg fra din side da selvsagt :wink: Send meg en pm så blir vi nok enige om noe.

Meeeget interessant. Du hører nok fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var felger bestilt: 9x16 hele veien..

Helt konge! Si ifra når du skal kvitte deg med disse. Jeg bytter gjerne Alpinaene OG RS'ene + et evt. mellomlegg fra min side mot disse felgene!

hoho :D Bør ikke mobbe de hjula bare for de ikke er 3-delt da :-)

Hei hei..jeg er dønn seriøs 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fish; hehe, jo den er i opplag.

Det jeg mente var at Stale30, min sønn måtte være sjøsjuk grunnet valg av felg. Hm,

finner på mye rart de barna.

skal rette opp meg selv litt, E30`n min er vel den beste jeg har, så kommer Caddy`n også........det andre greiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...