Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

mikael-B: Nei ble tatt skiltene fra å fikk eneste mangellapp på /paragraf: 31-32 klaring i hjulbue sto det.:P

Trond.S: Takk det samme! :)

Fikk noen ordentlig prøveskilt litt utpå dagen igår så fikk kjørt par 3 heat frikjøring, grisemorro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.!

jo den har jeg laget selv også faktisk:-) ganske enkelt om enhar sveiseapparat. man må kappe ett flatt stag så man forlenger vandringen på midtre pusser. man forlenger staget med 1cm eksakt.

så kan man bare fjerne venstre pusser og kun kappe av tuppen av denne (hvisk ikke kolapser viskersystemet) så justeret du under viskermotoren. da tar du bare av den 10mm og det staget, kjører pusser en gang til motor stopper der den skal stoppe, så setter du viskeren rett opp og så setter du på staget under på motor. (kan hende du må prøve ett par ganger for og få pusser til og stoppe eksakt på midten. fort gjort og bomme ett par tenner på krans under motor) og vips du har enarmsvisker;-)

lykke til;-) håper det var greit forklart;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe innviklet forklart, men om jeg bestemmer meg for å bygge om til en viskerarm skal jeg nok sette meg mer inn i det. Men hørtes ikke ut som at det var så alt for mye arbeid i forhold til hvor bra det blir seendes ut når det er ferdig, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...