HeinZ Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Terje borgen er utrolig dyktig. det kan jeg skrive under på
bård Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Terje borgen er utrolig dyktig. det kan jeg skrive under på +1 Ordner det meste han, alt fra å dreie foringer, til planing av topper osv, samt gravering av emblemer og instrumentskiver. Dyktig kar:)
Mikael-B Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Ja, hvordan går det med BMWene ? Synes jeg hører vage rykter om avskiltning ?
Lars89 Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Ståle stilte med flotte prøveskilter på Rudskogen ihvertfall
StaLe30 Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 jau biltilsynet likte visst ikke høyda på bilen min, det var det eneste:P
Mikael-B Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Haha, de skal alltid være så trangsynte! Sa de ingenting på motoren altså ?
Trond.S Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Heisann Ståle Artig å prate med deg i det virklega livet på lørdag også. Fikk du kjørt noe annet enn familiekjøring i går? Kule bilder dere stiller med Hilsen Trond
StaLe30 Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 mikael-B: Nei ble tatt skiltene fra å fikk eneste mangellapp på /paragraf: 31-32 klaring i hjulbue sto det. Trond.S: Takk det samme! Fikk noen ordentlig prøveskilt litt utpå dagen igår så fikk kjørt par 3 heat frikjøring, grisemorro
winchester Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Anders, monterte du viskeren fremme selv? Er på hugget til å gjøre det samme med min, ser mye råere ut med bare en visker framme.
Anders_w Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Hei.! jo den har jeg laget selv også faktisk:-) ganske enkelt om enhar sveiseapparat. man må kappe ett flatt stag så man forlenger vandringen på midtre pusser. man forlenger staget med 1cm eksakt. så kan man bare fjerne venstre pusser og kun kappe av tuppen av denne (hvisk ikke kolapser viskersystemet) så justeret du under viskermotoren. da tar du bare av den 10mm og det staget, kjører pusser en gang til motor stopper der den skal stoppe, så setter du viskeren rett opp og så setter du på staget under på motor. (kan hende du må prøve ett par ganger for og få pusser til og stoppe eksakt på midten. fort gjort og bomme ett par tenner på krans under motor) og vips du har enarmsvisker;-) lykke til;-) håper det var greit forklart;-)
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Det var noe innviklet forklart, men om jeg bestemmer meg for å bygge om til en viskerarm skal jeg nok sette meg mer inn i det. Men hørtes ikke ut som at det var så alt for mye arbeid i forhold til hvor bra det blir seendes ut når det er ferdig, hehe.
Anders_w Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Hvis du skal igang med dette en gang får du sende meg en pm så skal jeg se om jeg får ordnet bilder og forklart litt bedre;-) hehe;-)
Torek Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 mikael-B: Nei ble tatt skiltene fra å fikk eneste mangellapp på /paragraf: 31-32 klaring i hjulbue sto det. Den gikk friskt, selv med røde skilter! steike
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå