Endre87 Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Fungerer de bilene deres gitt grom lyd av m3 motorn Filmet fra BMW treffet på Våler detta eller?
JonasD Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Fungerer de bilene deres gitt grom lyd av m3 motorn Filmet fra BMW treffet på rudskogen detta eller? Våler ja..
Bmweee Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 likte utkjøringa igjennom den autopass saken elns første filmen:) GOD STIL:)
StaLe30 Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 hehe ja alltid like morro ut derfraa nesten høydepuktet på turen d:)
winchester Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Haha, bra filmer! Alltid like koslig å se to strøkne E30-er som lever opp til sitt potensiale.
Jørgen Lie Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 hissig kjøring her nå. pass på liv å lappen.. gromt da, uten tvil..! Artig med sprek sugemtor..
Øyvind L. Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Det er faktisk et stort minus med autopass brikke. Man kan ikke dra skikkelig ut av bomstasjonene. Savner faktisk det litt etter at jeg så den første filmen... hehe
StaLe30 Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Det er faktisk et stort minus med autopass brikke. Man kan ikke dra skikkelig ut av bomstasjonene. Savner faktisk det litt etter at jeg så den første filmen... hehe helt sant!!! :D
e30 tic Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Trond.S: aha morro :)Joakim H: Nei kjører fortsatt på mangellapp fra biltilsynet: "vurdere dokument for effektøkning" . ser både lyst å mørkt ut, skal bli morro å se etterhvert, jeg må nok dokumentere mer at karosset på en vanlig E30 er like sterkt som på Hartge E30n med 330hk har fulgt en del med trådene deres opp igjennom. dersom di nå har godtatt at råkarossen var lik orginalt kan det jo kansje være lettere. hvordan har du sagt du vil dokumentere effekten ovenfor Statens? i di tilfeller jeg har vært borti er utskrift fra feks dynapack godt nok. da har man effekten bilen faktisk yter. er vel kansje den høye effekten dem henger seg mest opp i. dokumenteres den lavere enn påstått er det kansje lettere? får du s50 i vognkortet er jo målet nådd?
Bauge Racing Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 jaja ser at du har kjørt ut av det krysse ett par ganger før ja på den siste filmen
StaLe30 Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 hoho ble ett par ganger når jeg fylte bensin:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå