Riviera Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 ser ikke problemet med å få godkjent Anders sin bil også, da det i dag med vekta på Ståle`s er nok å gå på, så ikke skjønner jeg da problemet. Karosseriene er også like. Tar nok et møte med dem om det etterhvert når Anders er klar. Endel arbeid da
Torek Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Grattis! Fortjent, helt klart! Håper det løser seg med Anders sin også nå da.
StaLe30 Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Men en sur 3.liter.............det var ikke det som var drømmen :) Men litt deilig er det jo takker
Kristian Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 god motoren kommer vel på plass igjenn ganske kjapt vel??
Kristian H. Foss Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Gratulerer, det må være en god følelse!
Torek Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Men en sur 3.liter............. Enig. Du må jo være dum i huet som bygger "bakover" igjen
Reset Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 om du får godkjent med 3 liter, skal du sette ned igjenn 3,2 da? er det såpass på BT at dem ser forskjell?
Jørgen Lie Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Se der ja, da ble det til slutt! Etter ufattelig mye motgang....... Gratulerer med godkjent 3.0..
winchester Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Gratulerer med godkjent 3-liter etter mye problem med idiotiske og trangsynte BT!
SSM Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 ****UPDATE 11/12****har sveist om bakre rør på grenrør for og slippe å banke i torpedovegg:) Trekker meg litt tilbake i tid her... Hva sveisa dere med og har dere bare brukt delene fra den eksisterende bøyen?
e30 tic Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 ser ikke problemet med å få godkjent Anders sin bil også, da det i dag med vekta på Ståle`s er nok å gå på, så ikke skjønner jeg da problemet. Karosseriene er også like.Tar nok et møte med dem om det etterhvert når Anders er klar. Endel arbeid da ang akselvekter; dette har dere sikkert i hode. hva er tillat på e30 2d med 6er org? tenker på forran og bak. Hvor mye var det å gå på? Må si jeg har vekt litt i hode om dagen når ting skal plasseres oppi.
StaLe30 Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Larsen-Racing: Brukte bare gjenværende biter av grenrør til å få det til slik ja, sveiset med syrefast om jeg ik husker feil. e30tic: hmm, jeg har det ikke i hode, husker ikke hva de målte og hva di sa på DEKRA, men kanskje faren min vet hva de sa på biltilsynet, får be han komme inn her å svare, jeg var ikke med på biltilsynet den dagen.
SSM Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Larsen-Racing: Brukte bare gjenværende biter av grenrør til å få det til slik ja, sveiset med syrefast om jeg ik husker feil. TIG, MIG, Autogen? Har kappa mitt og skal sveise som du har gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå