rafa Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Var "uheldig"/dom å var ute å kjørte på tirsdagsnatta for å handle ibux på sommerdekka. Turen endte med en snurr, og en 30 sone mindre. Fører døra ble totalt knust, og kanalen på venstre side fikk seg en kraftig trykk. Fikk ett lite dult baki også, så bakluka fikk en liten bulk, samt lista på bakfangern ble borte. Har desverre ikke økonomi til å reparere denne akkurat nå, så vurdere å selge den som den er, men har lite peil på hva noe sånt kan være verdt. Noen som har peil? Er en 96 mod E36 320, gått 185000. Klima Automat, el speil og vindu("er") Ellers er alt standard. Skal se om jeg ikke får tatt ett bilde eller ti imorgen når det er lyst. Mørketida har satt inn for fult, så er SVART ute når jeg kommer hjem. Noen som har peil på hva man kan få for noe sånt?
marius-82 Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 må få inn bilder, men kanskje en 25 000 laper hvis skadene er noe store. men enklere å vurdere når en har bilder
///Mysild Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 25000 for det? å nei du... er det coupe eller sedan? m-tech? kan tenke meg du kan får 5000-10000 for en sedan, kanskje litt mer for en coupe...
///Mysild Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Tipper en mellomting her er bra.. fordi? en sliten 320 med kjipt interiør og ingen styling etc, er det ingen som gir mer en 5000 for... da er det bedre å selge motor og dør skjerm etc for seg selv... min smelte 318i med m-plast og diverse, var bare verdt 3000 som vrak...
Lars89 Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Er helt umulig å si noe uten bilder, men du kan kanskje få en 10-15 000. Går hele for 20-30.
BreitBau Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Fordi ett verditap på 90% er litt drøyt å beregne..
///Mysild Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Fordi ett verditap på 90% er litt drøyt å beregne.. men da burde jo du bli takserer da?
maurtin Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Er helt umulig å si noe uten bilder, men du kan kanskje få en 10-15 000. Går hele for 20-30. 96' 320 med lav KM går som regel for litt mer enn 20-30
BreitBau Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Fordi ett verditap på 90% er litt drøyt å beregne.. men da burde jo du bli takserer da? Så du mener da altså din smelte 318 med m-tech var verdt 30 000, og at den da var verdt rundt 3000 ferdig smelt med ett verditap på 90%? BTW? kan ikke du bli takserer? I såfall ringer jeg ikke deg først for å si det slik.. Når jeg smelte min 316 93' modell i 2006, da var den 13 år gammel og hadde gått 237 000. Det var en sedan, original med senkefjører som dyreste påkostning. Det sto originale 15" felger på den og den eneste oppgraderinga innvendig var mørkeblått skinn interiør, og sort armlene. Ja åsså var det KN(!) filter på den og japsepotte.. Wooo-hooo.. Den fikk jeg 45 000 igjen for kondemnert..
Mexos Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Tror ikke du kan ta no mer enn en 10 000kr. Er mer lønnsomt å selge bilen i deler.
///Mysild Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 hadde tatt av m-techen på den når den ble smelt... men ble taksert til 30 000 som den var, og kjøpte den tilbake for 3000av forsikringsselskapet... fort regnet, blir dette 90% så ja... vil si det... din tur
BreitBau Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Jøss.. Billig.. Må ha vært komplett tulling han taksereren da.. Skulle hvertfall lett få en 320 til å være verdt mer om den ble solgt i deler..
///Mysild Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 han ringte også til bilopphøggeriet og spurte hva den var verdt... men de 3000 var det jeg kunne kjøpe den tilbake for, altså det de mente den var verdt... så hvis du skulle kjøpt 316en tilbake, for å ta av deler, ville du fått den så billig...
BreitBau Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Ville ikke hatt den om jeg hadde fått den HIVI etter meg.. Eller joda, angrer på at jeg ikke tok ut det 2 mnd gamle armlenet Men ellers kunne hele driten bare brent i helvette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå