M3Turbo Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Bremser fra min 1994 m3 coupe vurderes solgt da de bare ligger å støver ned. Skiver og klosser har rulla ca 15000km. Klosser er halvslitt. skivene har ingen kant enda. Kalipere fungerte utmerket når jeg tok de av. ingen feil på de. Ene kalipern er nesten ny og kun brukt ca 10000km. Skivene er selfølgelig orginal dim på e36 m3 315x28mm. Kom med Bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Ingen som trenger litt Bremser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 kom med pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Håpet på hvertfall 3000kr ellers kan jeg vel egentlig bare ha de liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Trenger skiver fram+bak, kan du fikse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Har orginal skivene bak liggende trur jeg. Kan se hvilken stand de er i. Du kan få med de hvis du trenger de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå