Deep Dish Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 "haavard" Vil gjette at han heter haavard:)Lite originalt men veldig enkelt å huske.... 5/10 Tipper Vmaxx er en (kortvokst?)trønder med ett ønske om å senke alt med 4 hjul. Siden Vmaxx egentlig er ett senkesett. 6/10
Rabies Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Deep Dish. Dyp tallerken. Er enten glad i flytende matvarer som ikke holder seg på plass i en vanelig tallerken, eller har dype fjærskåler (senkeskåler) på bilen sin... (Godt mulig utifra avatarbildet)
Bmwfanatic Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Rabies, får for all del ikke tro det er fordi han faktisk har rabies, hehe! Er sikkert bare et nick som høres greit ut, og det gjør det jo 6:10 (Gleder meg fortsatt til DirtyDicky skal evalueres)
Bmwfanatic Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Du er sannsynligvis en fan av spiritus sancti, samt bmw fan og en veldig aktiv bruker av bimmers!
BimmerKing Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Bmwfanatic: Ikke helt umulig en ihuga BMW-fan Hehe... Tøft nick 7:10
bingo Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Bmwfanatic: Ikke helt umulig en ihuga BMW-fan Hehe... Tøft nick 7:10 og sans for fine felger
EirikL Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti. Lurer på om du ikke er katolsk prest? 10 poeng for originalt nick
BreitBau Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 EirikL: Passelig bra nick. Har ikke søkt om det finnes mange Eirik med etternavn som begynner på L, men det er sikkert ikke vanskelig å finne denne karen i telefonkatalogen.. 7/10 Edit: Søk i tlf katalogen viser meg 2 stykker med fornavn Eirik og etternavn L.. Da er det bare å gjette.. Om L tilsier mellomnavn så blir det nogen flere, men ikke mange..
Spiritus Sancti Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti. Lurer på om du ikke er katolsk prest? 10 poeng for originalt nick Du har så rett! Ikke mange som vet det der ass!
Halvor89 Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti. Lurer på om du ikke er katolsk prest? 10 poeng for originalt nick Du har så rett! Ikke mange som vet det der ass! Stammer vel fra filmen, the boondock saints ? Eller tar jeg feil ?
badsha Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Xzi utifra brukernavnet skulle det høres ut som du eide en av Z seriene fra BMW:) men bildet sier noe annet, så fra meg 6/10
heltn Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Badsha får 4:10 av meg. Høres ut som en gud av noe slag, og tror ikkje han har tenkt så mye på nick da han kom på bimmers.no
badsha Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 hehehe betyr kongen egentlig, men har sammenhengen med navnet mitt oxo da:P bad sha slem shazad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå