Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi kjørte rundt ganske lenge i går å leita etter disse folka, men uten hell... men er vel ikke lenge før de blir tatt:) å vi veit hvem de er;)

Men bilen er ihvertfall nesten like hel, må bytte ei dør, bakfanger og lakkere et kanalskjørt... det er det jeg så i mørket ihvertfall:)

Skrevet

Var med å leita, var satt igang ganske mye politi, etter det jeg så var det 2 hundpatruljer (uniformerte), en varebil vito (uniformert) og to sivile (mondeo og avensis)

Fant også bilen de hadde brukt til å dra julian sin bil med... en mørk grå e46 touring, reistrert på eier i hokksund,(nedre eiker)

men vi tok kvelden da bilen trygt var hentet av viking og politiet begynte a ransake husene i området rundt, tydlig mer en bare biltyveri de hadde på seg :D heldigvis da biltyveri generelt blir straffet lite. Vi får bare håpe de blir tatt snart...

Skrevet
De tre mennene er henholdsvis 27, 22 og 27 år gamle, og skal være hjemmehørende i Hokksund og Solbergelva.

Måtte disse personene kjøre rundt i en rusten Kia Sephia i evig tid...amen

:)

Skrevet
De tre mennene er henholdsvis 27, 22 og 27 år gamle, og skal være hjemmehørende i Hokksund og Solbergelva.

:)

Og uten frontrute :lol:

Skrevet

Det vakke meg! :lol:

Ikke meg heller! :lol:

Godt bilen din ble funnet igjen da Julian. Vi får stappe de gutta` inn i patman blå en mørk kveld og ta de med en friskluftstur på skauen.

Skrevet

ja ellers så kan jeg lufte dem i bilen de tok :D På en mørk skogsvei... var på politistasjonen i stad å pekte ut litt ting som var mine som de hadde finni i leiligheten til han ene... Var vel fire fem bærbare pc'er å sånt også:)

Men jeg hadde en mappe med alt av dokumentasjon og kvitteringer å sånt til bilen + fullt servicehefte... håper dem finner det!!

Skrevet

Naboen har en grålilla rusten og bulkete Sephia med tre (!) kromkapsler. Tror han er fra Armenia...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...