Gå til innhold

-Vil snu ukultur med bilbane - Møre og Romsdal


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når den tid kommer at spaden skal i jorda, da er det arbeidskrft vi trenger i form av dugnader osv ;) Det er noe som vi småsparerne kan sponse med,

Organisering av dugnadsarbeid er ofte nøkkelen til suksess for slike prosjekter. Heldigvis er dugnad noe også småsparere kan bidra mye til - selv de som ikke har en eneste oppspart krone.:)

Og da får vi se om alle de som har vært ute og sagt "om vi bare kunne få en bane" også er villige til å bære stein og kjøre trillebår for at drømmen skal bli virkelighet.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da får vi se om alle de som har vært ute og sagt "om vi bare kunne få en bane" også er villige til å bære stein og kjøre trillebår for at drømmen skal bli virkelighet.;)

Ja, tiden vil vise hvor mye innsats de er villige til å legge i dette.. Jeg har da allerede lagt ett par timer i den potten jeg da. Det som er fint med det er at når man skal søke om tippemidler, så kan man regne inn dugnadsarbeid i den totale summen og dermed får man penger basert på det også... Så jo flere dugnadstimer, jo mer tippemidler... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det blir bygd på husta, og denne banen blir stoor :D

som jg har hørt skal denne banen innehalde mange ting, som gatebil, gokart, rcbiler, tractor pulling, glattkjøring for lastebiler :)

ikke sikkert alt stemmer, men det jeg har hørt..

bor ca 15-20min unna denne plassen, glerder meg som en helt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vis dersom noen av banene blir noe av.. Og da (beklager) håper jeg mest på hustad banen.. den er større og for min del som vil kjøre drifting vil jeg tro den blir så stor at farten kan holdes oppe og sladdene ville! Nå er det mye kortere for min del til øverås men føler kanskje den blir litt liten.. Men uansett blir det bygging og dere får tak i en tippbil/semi så vil jeg stille gratis i en uke på hvert av anleggene og kjøre!

Øverås kan jeg sikkert å få stillt med en større traktor og henger.. Men hustad banen blir for langt unna til at jeg orker det..

Da har iallefall jeg tilbydd meg til 2 gratis uker!

Folkens.. Noen flere her som vil donere seg bort..?

Vil tro at det er lettere og få gjennomført når folk med kompetanser innen forskjellige fag vil stille opp.. Er vel sikkert noen maskin førere inne her og?

Muli vi gir bort 1-2 uker med lønn men vi sparer det fort inn.. ;)

Hver tur til ruskogen med bil og henger koster meg fort 4000 kr så å få kjøre kun til romsdal sparer jeg mye på!

Kent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bana på Øverås blir en realitet hvis kommunen slipper det gjennom. Vi gir ikke fra oss dette uansett om Hustad også vil ha bane. Jeg ønsker den banen velkommen jeg, men vi blir ikke reelle konkurrenter likevel. Ingenting å bekymre seg for. Uansett vil vi jobbe opp mot Øverås... Det gir jeg meg ikke på før den dagen kommunen sier NEI! Men da skal jeg gi meg.... Hehe.... ;)

Ja da blir det noen dugnadstimer MaxMekker :) Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det er bare helsa det står i nå da, må bli kvitt denne prolapsen først ;)

Så må E30'en fikses og innom tvangsynet, litt lei den gamle epa-traktoren ;)

Har faktisk begynnt å lete etter hus der inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...