///FredriK.S Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Fin bil, hjalp mye med nye lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Gratulerer , Veldig lik min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Så var det bestillt nye hjul,kommer ca den 10 desember 8.5 x 19" med 235/35-19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Disse er forøvrig til salgs 8.5 x 18" og 9.5 x 18" med 235/40-18" og 245/40-18" sommerdekk.. Kom med bud Kjøpt nye i september,kjørt med ca 60 mil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Ja enten blir di solgt eller så vurderer jeg og sette på vinterdekk på... Må jo se bra ut om vinteren og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Da har jeg hentet meg nye felger 8.5 x 19" med 235/35-19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Så var det bestilt klarglass blinkers til skjermene,og M-vinga på kofferten.. Så skal denne lakkes sammens med panser og di små listene under lyktene (steinsprut ),ikke så langt over i det nye året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 mulig dumt spørsmål men har liksom aldri forstått det helt... hva er short shift egentlig? blir girstanga kortere eller blir det mindre gang/avstand å flytte girstanga? har sett delen på GS og hørt mange av dere som har det, men aldri fått det inn helt hva det dreier seg om... Nydelig bil forresten, E39 blir aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Stanga er like lang men vandringen mellom girene blir kortere. Slipper og hente giret fra baksete og slå neven i midtkonsollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Hvor kjøpte du Facelift lyktene, og pris?.. må man av med frontfanger for å montere lykter? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 flott, må nesten ha meg noe sånt jeg oxo:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Hvor kjøpte du Facelift lyktene, og pris?.. må man av med frontfanger for å montere lykter? :S det ligner på samme lyktene som jeg har på min, og de kjøpte jeg på gs. et lite minus med dem er at glassene blir matte, men det er bare å rubbe dem når de begynner å bli det, så blir de gode som nye... behøver ikke ta av fangeren for å montere dem nei. sitter fire skruer med 10mm hode bak lampa som du skrur av, så drar du bare lampa rett framover... det sitter braketter under de nye lampene, men de kan du bare skru av, for de er helt like de orginale... jeg har svart bil, og syns at de hel-svarte lampene egentlig ser bedre ut enn orginale facelift-lampene. (ihvetfall på svart bil). men de lyser kanskje ikke like bra... og hvis du har orginale "gamle" lamper med orange blinklys så husk å kjøpe med to ekstra h7 pærer og "chrome" blinklys pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Kjøpte også mine på gs,og veldig missfornøyd. 5 pærer i hver angeleye,pakkis styling etter min mening. Blir og kjøpe seg nye Hella til våren. Trenger ikke ta av fangeren,sitter 2 skruer i bakkant av lampa. Jeg fikset også festet til venstre tåkelys foran,derfor av med fangeren. Lyste opp himmelen med den,og møtende billister var ikke gla for den lys innstillinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Hvor kjøpte du Facelift lyktene, og pris?.. må man av med frontfanger for å montere lykter? :S Kjøpte på gs,ca 2600.- inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Og her er fjæla i bånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå