Gå til innhold

Kawaman's 520i E39 Fått på sommerhjul s.3 :-)

kawaman
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

mulig dumt spørsmål men har liksom aldri forstått det helt... hva er short shift egentlig? blir girstanga kortere eller blir det mindre gang/avstand å flytte girstanga? har sett delen på GS og hørt mange av dere som har det, men aldri fått det inn helt hva det dreier seg om...

Nydelig bil forresten, E39 blir aldri feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du Facelift lyktene, og pris?.. må man av med frontfanger for å montere lykter? :S

det ligner på samme lyktene som jeg har på min, og de kjøpte jeg på gs.

et lite minus med dem er at glassene blir matte, men det er bare å rubbe dem når de begynner å bli det, så blir de gode som nye...

behøver ikke ta av fangeren for å montere dem nei. sitter fire skruer med 10mm hode bak lampa som du skrur av, så drar du bare lampa rett framover... det sitter braketter under de nye lampene, men de kan du bare skru av, for de er helt like de orginale...

jeg har svart bil, og syns at de hel-svarte lampene egentlig ser bedre ut enn orginale facelift-lampene. (ihvetfall på svart bil). men de lyser kanskje ikke like bra...

og hvis du har orginale "gamle" lamper med orange blinklys så husk å kjøpe med to ekstra h7 pærer og "chrome" blinklys pærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte også mine på gs,og veldig missfornøyd. 5 pærer i hver angeleye,pakkis styling etter min mening. Blir og kjøpe seg nye Hella til våren. Trenger ikke ta av fangeren,sitter 2 skruer i bakkant av lampa. Jeg fikset også festet til venstre tåkelys foran,derfor av med fangeren. Lyste opp himmelen med den,og møtende billister var ikke gla for den lys innstillinga :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...