piggens Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Fant en forsterker på qxl som jeg lurer på om er noe bra? http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Au ... &PageNum=1 Noen som har erfaringer med den?Ifølge tallene så ser den bra ut,men kan vær billigskrap kanskje? Har en Cadence Beast 12" 600W RMS som skal drives! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 tingeling bumpedibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Lite vits å bumpe etter 10 min? Men som du ser på et raskt søk på google så kommer det ingen produsentside opp. Dette kan minnes om forsterkere som selges hos netthandelen. Altså, fancy, billig og ukjent forsterker. Hvis du først skal ha forsterkere som leverer den mengden, kjøp heller noe skikkelig av kjent produsent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 lite vits?,det hjalp jo! Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 lite vits?,det hjalp jo!Takker for svar! Ja, greit, du tok meg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 hehe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 sikring på 2x 25a, dvs teoretisk effekt maks er p = u x i = 14,4 x 50 = 720w men så forsvinner det fort endel watt i rent tap, ville vell heller skaffet en av litt bedre merke kanskje, + den der forsterkeren blir fort dyr, 900kr + 200kr +25% = 1100\100x125 = 1375kr, + gebyr til posten som er 150kr om jeg husker rett, så da ender man opp med 1525kr. får bedre forsterker i norge til dne prisen. soundmagus x1500 er bra til den prisen. leverer 1500w (ekte watt) og så den funker på en som trenger 600w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Var mange jallawatt der ja. Sikkringer avslører det meste somregel. En A , A/B forsterker har somregel 50% tap i varme så denne forsterkeren ville jeg ikke valgt. Alpine PDX 1.600 ville jeg heller hatt. Den er digital, liten og der får du med et bevis på faktiske RMS watt. Min toppa 820Watt RMS. Disse er faktisk ikke så dyre heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Som ekstra features kan nævnes: •Forstærkeren er udført med kvalitet for øje •Leveres med engelsk og tysk brugsanvisning •Momsfaktura •2 års reklamationsret •14 Dages fuld returret •Varen er naturligvis fabriksny hahaha, veldig bra opplyst.. Extra feature - moms faktura? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 takker for mange og gode svar,tror jeg skal ta en titt på de nevnte forsterkerne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå