AlXz Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Trenger ny frontrute til en E36. Noen som har en liggende løs? Om jeg må plukke selv, har jeg en jeg får for 800kr. Men vil helst slippe å plukke ut ruta.. (greit nok med den gamle, den kan jo knuses..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Få deg delkasko og la forsikringen dekke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Tja.., går det da når jeg må ha den eu godkjent før jeg kan få skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Forsikringen dekker ike ruta hvis du får 1 eller 2 feil på eu kontroll. Så skift ruta før kontroll, har allerede gått på den smellen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Forsikringen dekker ike ruta hvis du får 1 eller 2 feil på eu kontroll. Så skift ruta før kontroll, har allerede gått på den smellen:P WTF? Blir vel det samme her uansett, da bilen ikke er skiltet og må på EU kontroll før skilter kan settes på bilen igjen. Forsikringa vil vel ikke dekke det heller regner jeg med? Har tenkt å ta bilen på EU for å se om det er verdt å bytte rute på den Er det flere feil så går hele dritten i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Forsikringen dekker ike ruta hvis du får 1 eller 2 feil på eu kontroll. Så skift ruta før kontroll, har allerede gått på den smellen:P WTF? Blir vel det samme her uansett, da bilen ikke er skiltet og må på EU kontroll før skilter kan settes på bilen igjen. Forsikringa vil vel ikke dekke det heller regner jeg med? Har tenkt å ta bilen på EU for å se om det er verdt å bytte rute på den Er det flere feil så går hele dritten i deler nei nei men forsikringa dekker jo ikke bilens utgifter pga manlger osv, men gjør det på frontrute, men ikke hvis du allerede har fått merknad på den på kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Forsikringen dekker ike ruta hvis du får 1 eller 2 feil på eu kontroll. Så skift ruta før kontroll, har allerede gått på den smellen:P WTF? Blir vel det samme her uansett, da bilen ikke er skiltet og må på EU kontroll før skilter kan settes på bilen igjen. Forsikringa vil vel ikke dekke det heller regner jeg med? Har tenkt å ta bilen på EU for å se om det er verdt å bytte rute på den Er det flere feil så går hele dritten i deler nei nei men forsikringa dekker jo ikke bilens utgifter pga manlger osv, men gjør det på frontrute, men ikke hvis du allerede har fått merknad på den på kontroll. Ikke hatt noe EU kontroll og fått merknad på det nei. Men når bilen ikke har vært forsikret på lenge og MÅ godkjennes før skilting, går vel ikke forsikringsselskapet med på dette?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Snakker bare med gutta på verkstedet så ordner det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Snakker bare med gutta på verkstedet så ordner det seg. Hehe.., og sier hva ? Tenkte du på verksted som tar eu el verksted som evt. bytter rute før eu ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Ingen som har en rute ? Blir litt for dyrt nytt, spess. da jeg ikke har noe forsikring å ta det på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Jeg har en rute til sedan stående, ,men de er i trøndelag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg har en rute til sedan stående, ,men de er i trøndelag.. Sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Tror nokk de blir litt for dyrt og jeg tør ikke garantere att den kommer fram hel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå