Gå til innhold

matsby sin bmw e36 cupe * nye bilder side *5

matsby
 Share

hvilken felger skal eg velge meg?  

8 stemmer

1. 1. hvilken felger skal eg velge meg?

• GS chromline
      1
    • GS sliverline
      5
    • eller kom med forslag?
      2

Anbefalte innlegg

Viss du ikkje kan senke så mye kan du jo kjøpe justerbart og prøve deg fram..

Selv ville ikkje eg senke min så mykje..

kjøpte senke sett til min fra H&R som senka 40\15.. lavt nok foran for min del vætfall..Å viss du skal ha gt-spliter på fronten din så holder sikker 40 foran, med tanke på alle fartshumpen oppe på aukra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil, og det blir bra med skinn :P Men så at dere diskuterte senking.

Min bil er senket 60/30, og jeg er meget fornøyd med dette! Jeg vil IKKE anbefale noe mer senk bak enn 30mm. Jeg har 225-40-18 dekk på min bil nå, og det går akkurat. Får ikke fingerneglen opp mellom dekket og skjermen på bilen engang, så du skal være forsiktig med å senke den mer enn det. Da må du i såfall valse hjulbuene bak, og dette vil ikke jeg anbefale pga rust osv. Men dette er bare et tips fra meg, du gjør jo som du vil :) Men liker planene dine med full m-pakke osv, og da er absolutt ST-import å anbefale! Bra passform og lett å montere da du bruker de gamle festene og grøftelysene osv :)

Lykke til! Har troen på denne bilen :)

men hvordan er det med fartshumper med den senken din da? bor på ein øy så kann ikke senke den for mye pga skal ta ferge og er nokk av fartshumper her :(

skal slenge opp noen bilder av interiøret i dag:)

Bilen blir ganske lav, så om det er krappe fartsdumpere og mye ujevn vei, så ville jeg nok valgt litt mer forsiktig senking. 60/30 er mye, men det er VELDIG mye på dårlige veier og da vil du i tillegg bare blir lei av å kjøre bilen din fordi den blir for stiv for slike veier. Men er utrolig sprekt da 8)

Men ville nok kanskje heller vurdert justerbart eller et senk på 40-15 eller noe slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...