oygab Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 æHei La ved to bilder av sideskjørtet mitt. Vet noen nøyaktig hvilken type sideskjørt dette er, og hvor det kan kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 hmm blindeskjørt? fåes kjøpt hos brilleland fra spøk til revolver trur du glemte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oygab Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Prøver denne gang med link;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Tipper Rieger Infinity/m3 skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 sånne har eg aldri sett før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Det er originale Bmw Airdynamic sideskjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Er ikke det bare kanalen? Om ikke jeg ser helt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Det er originale Bmw Airdynamic sideskjørt. Jepp, det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oygab Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Takker for raske svar og en avklaring Vet noen hvor jeg kan få kjøpt denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Takker for raske svar og en avklaring Vet noen hvor jeg kan få kjøpt denne? gs koed flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Er ikke det bare kanalen? Om ikke jeg ser helt feil.. Du ser helt feil Airdynamic skjørtene har samme form som kanalene, men gir jo en blankere og glattere finish enn kanalene da man slipper rustbeskyttelsen under lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Husker jeg ikke feil var disse standard på e36 m3 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Er ikke det bare kanalen? Om ikke jeg ser helt feil.. Du ser helt feil Airdynamic skjørtene har samme form som kanalene, men gir jo en blankere og glattere finish enn kanalene da man slipper rustbeskyttelsen under lakken Akkurat ja.. Da lærte jeg no nytt i dag å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Husker jeg ikke feil var disse standard på e36 m3 sedan. Husker riktig du "opt" har ihvertfall disse på min sedan 320i 1994 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oygab Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Takker for raske svar og en avklaring Vet noen hvor jeg kan få kjøpt denne? gs koed flere Fant ikke på koed, har dere webadressen til gs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå