Kristian Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 mAZE: var ikke Extreme som hadde denne bilen, men en bekjent av han;) så han har vel ikke heelt kontroll;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 ok, hehe. Den så ihvertfall rå ut.. Sikkert bedre enn den forrige jeg bytta til meg av deg. hehe. Var bra den også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 var vel ikke noen dårlig bil det heller mAZE;) men den var så godt som original, og denne har allt den forrige manglet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 oppdaterer første post etterhvert som jeg kommer på mods/info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Bli trist visst du selger kristian men nokken i norges land har ihvertfall no sjansen te å få se en utroli strøken å rå M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 oppdaterer første post etterhvert som jeg kommer på mods/info. Mulighet å få sett bilen til helga eller? Kris fra ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 var du som ringte i går? ja det skal nok gå bra. kan ta e30'n din i innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 blir fort 75 000,- ekstra i toll. en e30 m3, 88mod til 275 000,- er vel litt drøyt. kan like godt kjøpe en e36 3,2l til samme pengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Det stemmer nok ikkje heilt at det er 75.000kr å betale. Denne er vel momsa inn i landet, så det gjenstår ca. 45.000kr i avgifter vil eg tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 blir fort 75 000,- ekstra i toll.en e30 m3, 88mod til 275 000,- er vel litt drøyt. kan like godt kjøpe en e36 3,2l til samme pengen. Man kjøper da heller en E30M3 enn en E36M3 til 275 tusen.... E36M3 er oppbrukt og ikke kuul lenger. Den kjipeste og dårligste M3en som BMW Motorsport har laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Byremo, kan du lese hva som står i det første innlegget i denne tråden? Og i tillegg kommer du med "opplysninger" som ikke er sanne. Den forrige e30 m3 jeg hadde var også importert, syns å huske at jeg betalte ca.46000 i engangsavgift på den... Om jeg ikke husker helt feil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 ho ho. nei vi kan jo bytte kristian. skulle hatt en garasjesliter jeg og snart. tar lett en 1 er du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 jo hadde vært ok bil til fruen min det kjell rune;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik.aa Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Inbytte i en suburban(truckmaster) 6.0 bensin med gass kansje ?:) he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 hehe, du bør holde deg til en e30 om gangen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg