Gjest Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Du må ikke selge denne!! Vit m3 vokser ikke akurat på trær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 nei gjør ikke d.. Er jo den grommeste fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Det her må være den fineste e30 m3'n jeg noen sinne har sett. det er slike ting som får meg til å skamme meg over min e30:P Lykke til med salget, selv om det er for "gæli" å selge noe så orgasmisk nydelig! Super bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 takk for det Hauso:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Steike. Hvit E30 M3 er et sjeldent syn. Skammelig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 takk! liker godt e30'n din å Torek! Riktig fin e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 bumpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Den M3en er skikkelig fin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Den M3en er skikkelig fin.. hehe nabo ikke vær så beskjeden,den er sykt rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Den M3en er skikkelig fin.. hehe nabo ikke vær så beskjeden,den er sykt rå Jeg er alltid det.. At ikke du handler den.. Du har jo lyst på M3 og digger jo hvite biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 ja,drømmebil denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 takk for det gutter! utrolig grom m3'n din å øyvind. en av mine favoritter her til lands. skal ha nye felger til den trur jeg.. noen forslag? er litt svak for alpina hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 takk for det gutter! utrolig grom m3'n din å øyvind. en av mine favoritter her til lands. skal ha nye felger til den trur jeg.. noen forslag? er litt svak for alpina hjul... Alpina er jo snadder ja.. Jeg synes Mk Motorsport felgene er veldig tøffe: Ellers er jo BBS RS felger gromt. Hadde det ikke vært for at jeg har Porcshe bremser forann som tar mye plass så hadde jeg hatt en av de tre felgene jeg nevnte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 er det calipperne som er problemet med de bremsene da? hvor store er skivene? ja snusa litt på mk hjula tidligere, noen som forhandler de her til lands? bbs rs er også ett godt alternativ:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Jeg har E46M3 skiver forann(E36M3-3,2L bak). De er 325mm. Porsche kalipperene bygger ganske mye utover siden har 4 stempel. Har ikke noe godt bilde av hvor langt ut de går, men på de felgene jeg har så får jeg ikke lillefingeren mellom toppen av kalipper og felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg