Halvor89 Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Fant en film på vw audi club forumet nå som jeg så på. For å være ærlig så ble jeg rett og slett uvel av å se på den og det gjør nok noe med min holdning i trafikken (selvom jeg kjører ganske pent og pyntelig nå) http://www.youtube.com/watch?v=sxjocYbbdsk Hvis det her er en repost, så får den evt bare slettes..
Rayman Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Er repost, men gjør ikke noe for det er en god påminnelse i disse tidene med dårlige kjøreforhold og en må være ekstra forsiktig!
Lex-Talionis Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Får seg en real tankevekker når man ser det der ass..
Wolfeh Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Er en repost, den ble postet på forumet for ikke så alt for lenge siden. Her er en annen en for folk med gamle biler som meg.
Hyggmaister Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 En meget "fornuftig" tankevekker til å ta med seg på vinterveiene dette ja... Den siste bør være en påminnelse om hva som skjer om 2 tilfeldige her inne på forumet møtes midt på veien - 50 mph = 96 km/t - vanlig cruisefart for meg det. Pay attention or pay the price.
316 Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Det fra 2:50 til 3:30 er rett og slett forferdelig.
Mr.Silver Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Må si de har litt mer brutale tankevekkere enn i norge.. Skikkelig tankevekker det der.. :S
A1eks Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Wow, imponert over hvor mye inntrykk denne gjorde. Blir nok litt tenking på kjøringa mi.
oddis Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Den røde tråden her er oppmerksomhet. Som jeg har poengtert gjentatte ganger så er det å kjøre bil et enormt ansvar, og man burde _kun_ konsentrere seg om kjøring når man sitter bak "spakene". Ironisk nok lages bilene idag mer og mer slik at sjåføren har en bedre sjanse til å sovne bak rattet... en ny bil i dag er jo nesten like stille som et soverom
crizi Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 har ikke troa på sånne tankevekkere har fått en tankevekker selv kjørte pent en måned også tilbake til det samme
Scampi Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 "Stopp og sov i 15 minutter"-skiltene er peanuts i forhold til det her...har vi egentlig hatt noen "don't drink and drive"-reklamer på norsk TV?
Arimanni Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Fine tankevekkere det der! Sånne kampanjer + forbetring av veistandar og bilparken til Norge hadde vert eit steg i riktig retning. Bare synd at 4 felts motorvei og opera i Oslo er viktigere....
Rabies Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Den røde tråden her er oppmerksomhet. Som jeg har poengtert gjentatte ganger så er det å kjøre bil et enormt ansvar, og man burde _kun_ konsentrere seg om kjøring når man sitter bak "spakene". Ironisk nok lages bilene idag mer og mer slik at sjåføren har en bedre sjanse til å sovne bak rattet... en ny bil i dag er jo nesten like stille som et soverom Ja, ikke sant. Kjør på med 3 tomms rakrør hele veien gutter Og se å få åpnet vinduene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå