Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt OT

Dette er bare et spørmål så ikke begynn den vanlige halshuggingen så fort dere har lest dette.

Hvorfor er dere så motstandere av nedlasting? Det er fildeling som er forbudt, ikke nedlasting.

Skrevet

For og si det slik, ingen her er imot nedlasting(ville jeg tro).

Poenget er at bimmers.no skal ikke bli assosiert med ulovlig fildeling. Derfor skal man ikke linke til nedlastingssider og slikt. Photoshop er et program man trenger serial key for og kjøre, om da denne personen laster ned photoshop herifra, og bruker en ulovlig serie kode, kan da dette lede tilbake til Bimmers.no som har utgitt informasjon om hvor man kan laste ned programmet, ulovlig.

Skrevet

har brukt CS3 ei stund nå, starter å bli litt god

du kan bruke det til alt mulig, problemet er berre å sette seg inni det i starten men til det har man mange veiledere rundt om på nette og ulike forum

Skrevet

har brukt CS3 ei stund nå, starter å bli litt god

du kan bruke det til alt mulig, problemet er berre å sette seg inni det i starten men til det har man mange veiledere rundt om på nette og ulike forum

Skrevet

OT: den dagen noen får straff for å laste ned 1 eller 10 programmer skal jeg kjøpe til deg :) mann må være vannskapt for å betale 10 000 kr for et slikt program om man ikke lever av det eller har sinsykt mye penger :) bare min mening

Skrevet
OT: den dagen noen får straff for å laste ned 1 eller 10 programmer skal jeg kjøpe til deg :) mann må være vannskapt for å betale 10 000 kr for et slikt program om man ikke lever av det eller har sinsykt mye penger :) bare min mening

Enig der, Det er helt villt. :evil:

Skrevet
For og si det slik, ingen her er imot nedlasting(ville jeg tro).

Poenget er at bimmers.no skal ikke bli assosiert med ulovlig fildeling. Derfor skal man ikke linke til nedlastingssider og slikt. Photoshop er et program man trenger serial key for og kjøre, om da denne personen laster ned photoshop herifra, og bruker en ulovlig serie kode, kan da dette lede tilbake til Bimmers.no som har utgitt informasjon om hvor man kan laste ned programmet, ulovlig.

Stemmer. Blant annet så stoppet Google annonseringsprogrammet på høyresiden her på grunn av at det var noen få linker til slikt her inne - blant nesten en million innlegg. Har heller ikke klart å få det opp å gå igjen på over et halvt år. Egentlig helt utrolig at de gjør sånt med tanke på at man kan finne alt sånt via å søke på Google.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...