nimitz Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Har en E39 2001 mod med xenon lys som jeg ikke synes gir det lyset som det bør gi. Siden jeg ikke har hatt denne bilen så lenge og dette er min første bil med xenon lurer jeg derfor på om ikke pærene vil svekkes og gi dåligere lys over tid? Er disse vanskelig og skifte? Hva ligger prisen på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Ja pærene blir dårlige med tida! Synes også lyset var ræva på min e46 og bytta pærer og det var en annen verden!!! Her er pærene jeg kjøpte! http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4671 1 års garanti på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Ja pærene blir dårlige med tida! Synes også lyset var ræva på min e46 og bytta pærer og det var en annen verden!!! Her er pærene jeg kjøpte! http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4671 1 års garanti på de Javel. Så du mener slike pærer passer til E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 De passet hvertfall til min 97 modell e39 (som jeg også kjøpte nye pærer til) med originale hella faceliftlykter og xenon originalt. D2S er til linselykter som har xenon originalt. D2R er til reflektorlykter som har xenon originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 hmm. interresant. eg synes og mine xenon e litt for dårlig. eg sammenligner med de som stod på min forrige bil daudi a6 2002 1,8tq men åssen finner eg ut om eg har reflektor lykter eller linselykter. har hvertfall xenon orginalt. det e alt eg vet sorry hvis eg "stjeler" tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Så vidt jeg vet så bruker BMW bare D2S i sine xenon lamper. Så har du xenon originalt er det linselykt og det er D2S pære. Dette er en halogenlykt med vanlig reflektor: Dette er en original xenonlykt med linse som du kan se: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 jepp. værre va det ikke. då har eg linse ja. takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Hadde samme følelse som deg på bilen min, xenonlyset ga ikke noe særlig godt lys. Var orginalpærer 4300K som satt i, byttet til nye 8000K-pærer. Ble en utrolig stor forskjell, på tross av at 4300K skal gi mer lys enn 8000K, som er vesentlig mer blått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 jeg bytta til nye 6000k med ett heldig resultat jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Hadde samme følelse som deg på bilen min, xenonlyset ga ikke noe særlig godt lys. Var orginalpærer 4300K som satt i, byttet til nye 8000K-pærer. Ble en utrolig stor forskjell, på tross av at 4300K skal gi mer lys enn 8000K, som er vesentlig mer blått. Hadde du kjøpt deg nye 4300K eller 6000K pærer så hadde det blir 15% bedre enn det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 då har eg laft dybvik-siden under bokmerker og takker for tipset, men e det noe problem å skifte de selv??. ser nedi der på et klistremerke der det visstnok befinner seg store mengder volt. lav ampere då men....anyway. virker litt spooky for en wannabe mekaniker hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Ingen fare å bytte selv så sant du ikke har på lysa, det er kun da det er spenning på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 oki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Hadde samme følelse som deg på bilen min, xenonlyset ga ikke noe særlig godt lys. Var orginalpærer 4300K som satt i, byttet til nye 8000K-pærer. Ble en utrolig stor forskjell, på tross av at 4300K skal gi mer lys enn 8000K, som er vesentlig mer blått. Hadde du kjøpt deg nye 4300K eller 6000K pærer så hadde det blir 15% bedre enn det igjen Jepp, er dessverre litt for forfengelig for 4300K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå