Gå til innhold

Xenon lys

nimitz
 Share

Anbefalte innlegg

Har en E39 2001 mod med xenon lys som jeg ikke synes gir det lyset som det bør gi. Siden jeg ikke har hatt denne bilen så lenge og dette er min første bil med xenon lurer jeg derfor på om ikke pærene vil svekkes og gi dåligere lys over tid? Er disse vanskelig og skifte? Hva ligger prisen på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. interresant. eg synes og mine xenon e litt for dårlig. eg sammenligner med de som stod på min forrige bil daudi a6 2002 1,8tq

men åssen finner eg ut om eg har reflektor lykter eller linselykter. har hvertfall xenon orginalt. det e alt eg vet

sorry hvis eg "stjeler" tråden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme følelse som deg på bilen min, xenonlyset ga ikke noe særlig godt lys. Var orginalpærer 4300K som satt i, byttet til nye 8000K-pærer. Ble en utrolig stor forskjell, på tross av at 4300K skal gi mer lys enn 8000K, som er vesentlig mer blått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme følelse som deg på bilen min, xenonlyset ga ikke noe særlig godt lys. Var orginalpærer 4300K som satt i, byttet til nye 8000K-pærer. Ble en utrolig stor forskjell, på tross av at 4300K skal gi mer lys enn 8000K, som er vesentlig mer blått.

Hadde du kjøpt deg nye 4300K eller 6000K pærer så hadde det blir 15% bedre enn det igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du kjøpt deg nye 4300K eller 6000K pærer så hadde det blir 15% bedre enn det igjen ;-)

Jepp, er dessverre litt for forfengelig for 4300K :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...