Driftqueen Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Pink Racing har bestemt seg for å arrangere ett biltreff i MO I Rana på ACR banen. Hvor mange kunne tenkt seg til å komme på det treffet da? vi må vite litt om hvor mange som kommer før vi evnt kan arrangere dette treffet
Larsinnj Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Hvorfor ikke vente litt til sommermånedene? Da har jeg også forhåpentligvis lappen!
Driftqueen Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 hehe det er pga av at det er såpass mange treff der om sommeren. Pink Racing er en ren jenteklubb som har arrangert treff litt her og der siden vi starta opp Men ingen av treffene har vært her oppe i nord så hvis vi vil ha ett treff så må det bli når snøen forsvinner fra bana å man kan kjøre litt mere "trygt" til treffet
Sir Hofstad Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Prøver å få kona med... Hun kan låne den supercharga 325en min...
Driftqueen Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Prøver å få kona med...Hun kan låne den supercharga 325en min... hehehe ja det hadde ikke vært så dumt men treffet vi skal arrangere er åpent for absolutt alle både liten å stor. gammel å ung uansett åssen bilene ser ut eller hvor mye motor det er i den :)
Driftqueen Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Da kan hun låne Opelen hehehehe ;P;P;P;P
Dan Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Til våren? Uaktuelt. Har ikke piggdekk på M3'n Vent nå minst til det blir sommerføre over Saltfjellet
Driftqueen Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Til våren? Uaktuelt. Har ikke piggdekk på M3'n Vent nå minst til det blir sommerføre over Saltfjellet til våren er det da sommerføre over saltfjellet ;P
Driftqueen Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Når er vår? Mai, juni? apr-mai ;P hihihihi juni har man jo www.sommertreff.no på ACR så da blir det uaktuellt ;P
Espen M33 Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Når er vår? Mai, juni? apr-mai ;P hihihihi juni har man jo www.sommertreff.no på ACR så da blir det uaktuellt ;P Sommertreff er jo bare en helg.... Uansett, om dere skal ha banetreff, er da meningen å la kun jenter kjøre, eller blir det åpent for gutter og menn også? Vet ikke hvorfor, men kan ikke helt se for meg at det er mulig å leie banen der uten å gå kraftig i minus dersom bare jenter skal slippes til. For så veldig mange jenter bitt av banekjøringsbasillen finnest vel ikke der oppe, eller?
Jonass Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Lurer og på hvordan dere skal unngå å gå i minus visst bare jenter skal få kjøre. Problemet på acr er at det er langt for di fleste dit og det begynner og bli en del treff der. Sommertreff hadde 3 treff ifjor, rana gatebil hadde vel ett par 3 di også. Vet at Honda klubben også hadde ei helg der. Til neste år blir det vel også Bmwccn treff der, så det blir nok av treff. Så tror dere må slippe til mannfolkan te kvinnfolkan også Her i lofoten, kjenner jeg bare 2damer som har kjørt på acr, dama mi er blandt dem, kjørte runder like under 2min med IS-bilen min faktisk. Moro. Så hadde vært moro med flere damer som kjørte der, bilcross har jo masse damer som kjører.
Driftqueen Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Når er vår? Mai, juni? apr-mai ;P hihihihi juni har man jo www.sommertreff.no på ACR så da blir det uaktuellt ;P Sommertreff er jo bare en helg.... Uansett, om dere skal ha banetreff, er da meningen å la kun jenter kjøre, eller blir det åpent for gutter og menn også? Vet ikke hvorfor, men kan ikke helt se for meg at det er mulig å leie banen der uten å gå kraftig i minus dersom bare jenter skal slippes til. For så veldig mange jenter bitt av banekjøringsbasillen finnest vel ikke der oppe, eller? det blir som sagt åpent for alle absolutt alle som har sertifikat får lov til å kjøre på bana menn og kvinner men du tar litt feil med det at ikke så mange jenter her opp er bitt av banekjøringsbasillen er faktisk gaanske så mange jenter her oppe som liker å kjøre på banen men er ikke så mange som tør pga gutta å sånn men oppfordrer jo seff alle andre jenter til å kjøre på banen jeg da
Driftqueen Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Lurer og på hvordan dere skal unngå å gå i minus visst bare jenter skal få kjøre. Problemet på acr er at det er langt for di fleste dit og det begynner og bli en del treff der. Sommertreff hadde 3 treff ifjor, rana gatebil hadde vel ett par 3 di også. Vet at Honda klubben også hadde ei helg der. Til neste år blir det vel også Bmwccn treff der, så det blir nok av treff. Så tror dere må slippe til mannfolkan te kvinnfolkan også Her i lofoten, kjenner jeg bare 2damer som har kjørt på acr, dama mi er blandt dem, kjørte runder like under 2min med IS-bilen min faktisk. Moro. Så hadde vært moro med flere damer som kjørte der, bilcross har jo masse damer som kjører. ja men er ikke så ofte at en jentebilklubb arrangerer treff mannfolka er velkommen på treffet dem også Er ganske mange jenter her som har kjørt på bana, men håper at det blir flere av dem. Jeg skal selv kjøre på bana under det treffet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå