Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger :) Hehe, jeg regnet med at baklyktene ikke faller helt i smak hos alle, men jeg syntes det ble fint med dem sammen med den hjemmesnekra m5 plata så det blir nok å beholde dem :)

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Før du selger den får du tak i ei negerkuse og en god drill å så polerer du opp eksostutene slik at de skinner, da kan du være fornøyd med bilen din ;-)

Skrevet

hagadokken: Takk, det var veldig hyggelig sagt :)

hylle: Hehe, har venta på den kommentaren og ;) Har endestusser som jeg skal sveise på.. Må rette opp eksosen litt og så tar det når lysta kommer :)

• 1 month later...
Skrevet

Svarte faen... Når jeg skulle ut i dag så var bilen borte... Den er blitt stjålet på Skjetten mellom 04.30 i natt og 18.30 i dag så hvis noen ser den eller får tilbud om å kjøpe deler som kan tenkes kommer fra denne så rop ut..

Skrevet

Steike , dette må virkelig være utrolig kjipt. Er det mulig å være så inkompetent å stjele en bil. Men du finner den vell igjen tenker jeg :P Bare vent, få alle på bimmers til å se etter den, vi på bimmers har folk overalt :P

Lykke til da, håper virkelig du finner den..

Skrevet

Hvem faen gidder å stjele en gammal E34 da? trodde det var bare M-biler og andre skjeldne greier folk brydde seg om. Sto nøkklene i da? isåfall kan det jo være en junkie eller et annet beruset vesen som bare så etter en kjappere vei hjem?

var vel en E34 M5 som ble tatt her på forumet tidligere, og den ble funnet igjen noen km. lengre bort godt trykket ned i grøfta.

Voldsomt kjipt ihvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...