Ingebrigtsen Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Takk for tilbakemeldinger Hehe, jeg regnet med at baklyktene ikke faller helt i smak hos alle, men jeg syntes det ble fint med dem sammen med den hjemmesnekra m5 plata så det blir nok å beholde dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Burde vært en "Liker dette" knapp her, som på facebook! For dette her er absolutt noe å like! Veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Før du selger den får du tak i ei negerkuse og en god drill å så polerer du opp eksostutene slik at de skinner, da kan du være fornøyd med bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 hagadokken: Takk, det var veldig hyggelig sagt hylle: Hehe, har venta på den kommentaren og Har endestusser som jeg skal sveise på.. Må rette opp eksosen litt og så tar det når lysta kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Svarte faen... Når jeg skulle ut i dag så var bilen borte... Den er blitt stjålet på Skjetten mellom 04.30 i natt og 18.30 i dag så hvis noen ser den eller får tilbud om å kjøpe deler som kan tenkes kommer fra denne så rop ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 UTROLIG KJIPT!! håper at den dukker opp igjen, skal ha utkikk her oppe. Håper tyver som dette får en tidlig og pineful død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Steike , dette må virkelig være utrolig kjipt. Er det mulig å være så inkompetent å stjele en bil. Men du finner den vell igjen tenker jeg Bare vent, få alle på bimmers til å se etter den, vi på bimmers har folk overalt Lykke til da, håper virkelig du finner den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 uff, jeg regner med at denne blir slaktet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Hvem faen gidder å stjele en gammal E34 da? trodde det var bare M-biler og andre skjeldne greier folk brydde seg om. Sto nøkklene i da? isåfall kan det jo være en junkie eller et annet beruset vesen som bare så etter en kjappere vei hjem? var vel en E34 M5 som ble tatt her på forumet tidligere, og den ble funnet igjen noen km. lengre bort godt trykket ned i grøfta. Voldsomt kjipt ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Utrolig kjedelig! At folk ikke kan la andres ting være i fred! Det ble jo nylig stjålet en E34 540 i Oslo. Denne ble funnet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Hehe, nei nøklene stod ikke i.. Men det kan hende det er noen som ville plukke litt deler av den kanskje?? Vet da faen.. Borte er den ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 utrolig kjipt for den var virkelig blitt fin nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Ja det var kanskje det som var dumt.. at den ble litt for synelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Hva skal du ha deg nå da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Jeg er postbud i det området! Kan holde øyne og ører oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå