S.Hafsmo Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Neineinei.. Fader så trist da.. Er det ingen indikasjoner på hvem som har gjort det? Skjønner godt at du ikke gidder å bygge den opp igjen. Hvis noen har tatt bilen min nå, og jeg har fått den tilbake slik, hadde jeg faen meg blitt frustrert altså.. Spesielt når driten blir stjålet for slike bagateller som det som ble tatt fra din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 De kunne jo tatt interiøret når de først var i gang...`? Tyver er ganske idiotiske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Nei Hafsmo, har ikke snøring på hvem det kan være.. Tenkte å kanskje lage en tråd om etterlysning og dusør for jeg blir jævlig grinete når folk hærper den fine bilen min sånn som dette for bare småpiss.. Wicky: ja det er helt utrolig at dem ikke tok interiøret... det var jo strøkne elektriske skinnseter med memory.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Nå driver jeg og forhandler med takstmann om oppgjøret.. jeg krever 70 000kr for bilen.. han skulle prøve å få det til, så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Som sagt....tyver er rare,,,,sist det var innbrudd i min bil tok dem bare med seg fronten på cd-spillern.... 70k?er nok verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 haha, fronten på cd spiller ja.. samme skjedde med hun jeg har barn med også.. tok bare fronten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Utrolig trist med en så strøken bil, kan ikke folk lære hva som er mitt og ditt snart?! Blir SÅ forbanna hver gang eg leser slike tråder.. Sist gang vi hadde inbrudd i 1-serien så tok dei bare en m-tech girkule og et par rayban solbriller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Yes, da fikk jeg telefon fra takstmann.. Dette var en så ryddig og fin bil så jeg skulle absolutt få 70 000kr for den Bilen blir hogd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 vet akuratt åssen det er. hadde en bmw 518 87 men ikke spesiel men når det sto 97 tusen på telleren og 110% strøken er det surt men dem kunne ha tatt bilen og ikke herpa den like mye som min. helvete ta de idiotene!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 70 000,- er jo ingen upris da. Hadde du noen planer ang. hva slags bil du skal handle deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Det blir midlertidig en hyundai accent 1998 mod som jeg får for 3000kr, hehe Jeg har kjøpt meg et camaroprosjekt for en stund siden, men jeg vil gjerne ha en americaner til som er rullende, så det blir nok en camaro til:) Det er nesten som å ha penger i banken det:) Så kjøper jeg meg vel en bmw e39 touring etterhvert tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 årsmodell på Camaroen? kunne godt tenkt meg en slik selv. evt. kanskje en Charger/69 mustang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 american muscles, for real men! hehe.. kjipt med bmw'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Crap! For meg som går å sikler etter E34 touring for tiden så er dette rett og slett deprimerende å se på. Kan ikke tenke meg hvordan det er for deg som har lagt så mye tid og slit i bilen... Å bli rævpult med en frossen uer er ikke straff nok. Følg opp med en levende fjesing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Hvilket huggeri er den levert inn til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå