Gå til innhold

Ingebrigtsen`s e34 530 V8 touring,Stjålet!, nå funnet igjen!

Share

Anbefalte innlegg

Neineinei.. Fader så trist da.. Er det ingen indikasjoner på hvem som har gjort det?

Skjønner godt at du ikke gidder å bygge den opp igjen. Hvis noen har tatt bilen min nå, og jeg har fått den tilbake slik, hadde jeg faen meg blitt frustrert altså..

Spesielt når driten blir stjålet for slike bagateller som det som ble tatt fra din bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei Hafsmo, har ikke snøring på hvem det kan være.. Tenkte å kanskje lage en tråd om etterlysning og dusør for jeg blir jævlig grinete når folk hærper den fine bilen min sånn som dette for bare småpiss..

Wicky: ja det er helt utrolig at dem ikke tok interiøret... det var jo strøkne elektriske skinnseter med memory..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist med en så strøken bil, kan ikke folk lære hva som er mitt og ditt snart?! Blir SÅ forbanna hver gang eg leser slike tråder.. :x Sist gang vi hadde inbrudd i 1-serien så tok dei bare en m-tech girkule og et par rayban solbriller.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir midlertidig en hyundai accent 1998 mod som jeg får for 3000kr, hehe

Jeg har kjøpt meg et camaroprosjekt for en stund siden, men jeg vil gjerne ha en americaner til som er rullende, så det blir nok en camaro til:) Det er nesten som å ha penger i banken det:)

Så kjøper jeg meg vel en bmw e39 touring etterhvert tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crap! For meg som går å sikler etter E34 touring for tiden så er dette rett og slett deprimerende å se på.

Kan ikke tenke meg hvordan det er for deg som har lagt så mye tid og slit i bilen...

Å bli rævpult med en frossen uer er ikke straff nok. Følg opp med en levende fjesing :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...