EirikL Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Er det noen som vet om det noen gang ble laget 16' BBS felger til E30 M3? Og i såfall om disse kan passe på en 325 ix? Hvis noen har bilder, så skal ikke jeg krangle om de blir lagt ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Rimelig sikker på at det var BBS som leverte de 16" felgene som kom på E30 M3... men disse vokser ikke på trær.. Solgte akkurat m3`n min å der fulgte det to stk 16" bbs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Er det ikke norskproduserte BBS fra Fundo som satt på dem? Litt kul detalj, og de samme felgene ble vel levert til 5, 6 og 7 serie i 15 og 16 tommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Mulig jeg har tatt et snev feil, men det er jo lov http://www.bmwmregistry.com/faq/E30_M3_Wheel.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Passer ikke uansett da M3 er fembolts... Tips: let etter felger til Golf 3. Skal passe rett på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 nå er vel ikke ix'n 5 bolts. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 slått på målstreken gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Man fikk 16" orginalt på cabriolet og evo-versjonene av M3, men som nevnt, så er de 5-bolt. Man kunne også bestille det som ekstrautstyr til vanlig M3. Jeg har liggende slike til min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Jeg har også slike til min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Here they are... omtrent eneste 16" felg som går over E36 M3 bremsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Pokker! Tenkte ikke på at M3 var 5-bolts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå