Gå til innhold

min e30 325i vert ut å lekt meg ;) turbo motor!prosjekt

kevine30
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kevin has come to town! :lol: Utrolig mye fetere å se i virkeligheten enn på bilder må jeg si! :wink:

hehe;) takker=) må kjøre den framover no ja, mazdan for på skroten i dag :P møttes på lørdagen els?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin has come to town! :lol: Utrolig mye fetere å se i virkeligheten enn på bilder må jeg si! :wink:

hehe;) takker=) må kjøre den framover no ja, mazdan for på skroten i dag :P møttes på lørdagen els?

Hehe :P Tja, meldt pessvær i hele helga :? Skeptisk på lørdagen, litt opptatt på formiddagen.. Men går enten fredag eller lørdagen da :wink:

Your choise egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra m liv i går kveld ja Kevin.. ; ) Bortsett fra at æ knasa diffen etter at du dro.. :cry: Så det bli vel skifta diff i løpet av uka.. Så får æ heller sveise 316 diffen.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra m liv i går kveld ja Kevin.. ; ) Bortsett fra at æ knasa diffen etter at du dro.. :cry: Så det bli vel skifta diff i løpet av uka.. Så får æ heller sveise 316 diffen.. :lol:

sååååpppas du ja:P hehe va litt kjipt da, men har vell ikke noe å si, sia du skulle skifte den lell :D va arti som f¤¤n i går :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, tror kansje jeg har passert deg ett par ganger nå?? har snudd meg hver gang, kjører en svart e36 m3 :P

hehe :P holder til det meste i kr,sund :) men er noen ganger på fræna å ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, tror kansje jeg har passert deg ett par ganger nå?? har snudd meg hver gang, kjører en svart e36 m3 :P

hehe :P holder til det meste i kr,sund :) men er noen ganger på fræna å ja :)

er vell i molde jeg så deg :P

er der noen ganger å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...