runemeyer294 Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Jeg har oppdaget at dysen med sensor på lekker endel. Kan dette være årsaken til at bilen er tungstartet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Jeg har oppdaget at dysen med sensor på lekker endel. Kan dette være årsaken til at bilen er tungstartet? Ja, det kan det. Er det returslangene du mener som lekker eller er det rundt selve dysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 min tds lak også fra denne dysa. har din vært chippet eller? jeg måtte bytte selve dysa, den kostet 2800 på gs, så sjekk slangene før du kjøper noe... jeg måtte stikke på et verksted og låne meg ei lang pipe med hull i, slik at jeg fikk tredd igjennom kabelen uten at den ble most. min er også tungstartet, men kun når den er varm og har stått over 5min. er den kald, starter den før jeg slipper nøkkelen omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Selv om denne dysa lekker utvendig, er det ikke nødvendigvis årsaken til at bilen er tungstartet. Denne dysa ver lekk utvendig hos meg også, men var overhodet ikke tungstartet. Kan like godt være en av de andre dysene som kan til at den er tungstartet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemeyer294 Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Den er lettstartet når den er kald men tungstartet når den er varm. Glødelyset kommer derimot ikke på når bilen er varm. vet ikke om det kan ha noe å si. Har bestillt nytt gløderele og skal prøve å skifte dette. Har byttet dysen nå men det ble ingen bedring når bilen er varm. Like tungstartet da:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemeyer294 Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 den har ikke vært chippet så vidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Fikk du sjekket de andre dysene når du byttet den ene? Tipper at en eller flere av de andre dysene begynner å bli slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemeyer294 Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Skal bestille nye dyser så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 De koster litt da, men hvis du har bestemt deg for å bytte de resterende 5, så får du trøste deg med at du allerede har bytta den dyreste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå