Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, driver å ser litt rundt etter styling til 318i 1993 modell, hva vil se finest ut, M3 styling eller noe annet?, noen som har erfaringer med denne bilen og styling fra før?

legger til litt bilder.

http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... gtdhd8.gif

http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... 9x07ab.jpg

http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... py4un1.jpg

http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... oc5xyg.jpg

Skrevet

Tjah.. Syns forøvrig M-tech bakfanger er for høy bak så denne kan kombineres med Rieger Infinity I fanger bak.. Ellers så er også Rieger sin Gt-leppe fin å komplettere M-tech fangeren med..

Rieger Har forøvrig også en fin bakrutespoiler og personlig syns jeg ikke Rieger sine Infinity I sideskjørt er så værst heller.. Sjekk også ut Rieger sine spoilersverd til bakfangeren..

Jiiises.. Går an å tenke litt annet enn m-tech selv om vi kjører Bmw gutta :roll:

Skrevet

Fra første sekund jeg så denne tråden, så bare veentet jeg på denne kommentaren fra nettopp deg BreitBau!!!

"Jiiises.. Går an å tenke litt annet enn m-tech selv om vi kjører Bmw gutta :roll:"

:D

Skrevet

Ja er så lei av at det i alle tråder BAAARE skal være M-tech Slår jo aldri feil det heller da.. Hver eneste sånn tråd :D

Misforstå meg rett.. M-tech er penere enn mye chingchong styling til E36, men du verden så pent det blir om man kan kan kombinere litt ;)

Hyggern: Takk for det ;) De fleste veit hvor jeg står hen her. En fin bil er en fin bil. Hvor delene kommer fra er jo liten trille :D

Skrevet

Må nesten si meg enig med BreitBau her jeg... M-tech er grisepent det, for all del, men det er en del annet også som er stilig.

F.eks så syntes jeg lumma CLR frontfanger og sideskjørt er tøffe, men bakfangeren er hinsides fæl.

Ser ut som en opphora calibrafanger :?

Skrevet
En fin bil er en fin bil. Hvor delene kommer fra er jo liten trille :D

Spot on 8)

En annen side av saken er at det ikke er mye annet enn m-tech som duger til e36.. :roll:

Denne fangern med tilhørende scoop tror jeg egentlig må være min favoritt! Ser den litt for ofte faktisk :o

7fdipnkp2f8o9a2eb2s8.jpg

eneste den mangler er heving og 14-toms stålfelger :lol:

Skrevet

Går for Rieger, Lexus-lykter, kromteip og brun skokrem i trynet så glir du rett inn i miljøet til våre nye landsmenn.

Det finnes bare en type styling til BMW - > M

Skrevet

Kan ikke folk bare lære seg å holde kjeft å heller svare på det som folk spør om!?

M-tech er da faen ikke alt! Selv om jeg selv er tilhenger av det, kan jeg forså at det kan sees på som "Gammelgubbestyling" av ungdommer!

Rieger er jo en stor kandidat da! har selv kjørt riegerstylet bil og syns den var vanvittig fin! Og som BreitBau sier så går det jo an å kombinere litt!

Hvor mye penger tenkte du å bruke da Marbek?

Skrevet

Jeg har jo svart på spørsmålet fra mitt ståsted. Enten det er Rieger, Kerscher, Lumma eller Jalla så synes jeg det for det meste ser helt jævlig ut. Det ligger jo et par "grymme" eksempler på hvor ille det kan bli lengre opp i tråden. Mujaffa go home!

Skrevet
Jeg har jo svart på spørsmålet fra mitt ståsted. Enten det er Rieger, Kerscher, Lumma eller Jalla så synes jeg det for det meste ser helt jævlig ut. Det ligger jo et par "grymme" eksempler på hvor ille det kan bli lengre opp i tråden. Mujaffa go home!

Tenker det er dette Johnsen reagerer på:

Går for Rieger, Lexus-lykter, kromteip og brun skokrem i trynet så glir du rett inn i miljøet til våre nye landsmenn.

Forøvrig en like toskete uttalelse som ligger rett der oppe med, "kvinner kan ikke kjøre bil", og det sier utrolig mye om holdningene ovenfor det bilmerket du kjører..

Jeg må også bare si at jeg fortsatt har til gode å se en sammenheng mellom utlendinger og jalla stylede biler. Ut av hva jeg har sett opp igjennom tidene er det etnisk norsk ungdom som greier å komme opp med de værste prosjektene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...