vetu03 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Er døds morsomt når man kommer i bladet da;) Tøft bilde...
ingard Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Pupper...!!! \:D/ Slik er GØY Skriver du "boobs" i adresselinja finner du mer --- Gratulerer med innslaget!
matsrh Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Artig at du har drifte briller og cowboyhatt! Og grattis med innslaget!
mrmpower Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 takker for alle innslagene har en film av da jeg var uttpå banen å spant, men har ikke peil på hvordan man legger det inn sa der driftebrillene mine er så og si umuli og se igjennom ;P så umtrent ingenting, spesielt når blårøyken kom men man må jo showe for publikumme ;D var veldig arti å komme inn i gatebil bladet, ikke hver dag det
vetu03 Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Du må legge den ut på youtube eller noe, også kopiere linken hit...
mrmpower Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 jeg gjir opp:P trodde ikke man måtte vare nasa forsker for og legge ut en film på youtube
mrmpower Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 det der er ikke enkelt med di brillenne på
mrmpower Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 er 325 og har sperre hadde jeg ikke hatt hadde det sett mongoloyd ut
sveinern2 Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 synst de såg ut som det ikke var sperre Fett var det uansett, fin bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå