vetu03 Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Tøft.... Kanskje jeg må innvistere i skikkelig sperre jeg også en gang:)
BreitBau Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Tøft.... Kanskje jeg må innvistere i skikkelig sperre jeg også en gang:) Slutt å tull.. Bilen din har aldri hatt hjulspinn...
mrmpower Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 gler meg til neste "spinne" treffene har en nyen på lager da
vetu03 Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Tøft.... Kanskje jeg må innvistere i skikkelig sperre jeg også en gang:) Slutt å tull.. Bilen din har aldri hatt hjulspinn... Det har den nå Men har ikke akkurat spinni piruetter sånn som dette med den nei. Men er jo tøft med sperre forde
///Mysild Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Tøft.... Kanskje jeg må innvistere i skikkelig sperre jeg også en gang:) Slutt å tull.. Bilen din har aldri hatt hjulspinn... Det har den nå Men har ikke akkurat spinni piruetter sånn som dette med den nei. Men er jo tøft med sperre forde vet om en som kanskje skal selge grattis med bilde
mrmpower Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 har kjøpt bladet nå stort bilde ja må si at dette var morro
vetu03 Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Tøft.... Kanskje jeg må innvistere i skikkelig sperre jeg også en gang:) Slutt å tull.. Bilen din har aldri hatt hjulspinn... Det har den nå Men har ikke akkurat spinni piruetter sånn som dette med den nei. Men er jo tøft med sperre forde vet om en som kanskje skal selge grattis med bilde Ikke du vel? Du har vel en liggendes..
BreitBau Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 har kjøpt bladet nå stort bilde ja må si at dette var morro Så det er deg dette ja.. Så bildet for en måned siden Artig da..
mrmpower Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 har kjøpt bladet nå stort bilde ja må si at dette var morro Så det er deg dette ja.. Så bildet for en måned siden Artig da.. var med i avisen tk.no og så jeg har vell lakt inn det bilde hær før men at det ble med i gatebil ahdde jeg aldri trodd
///Mysild Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Tøft.... Kanskje jeg må innvistere i skikkelig sperre jeg også en gang:) Slutt å tull.. Bilen din har aldri hatt hjulspinn... Det har den nå Men har ikke akkurat spinni piruetter sånn som dette med den nei. Men er jo tøft med sperre forde vet om en som kanskje skal selge grattis med bilde Ikke du vel? Du har vel en liggendes.. nope... not me
mrmpower Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 wtf er driftebriller?? hehe, er bare noe vi "sier" for artighest skyld, drifte lue:P drifte hansker, drifte briller:P bare for artighestskyld:P er som noen er ute en kveld, har på seg hatten sin, så vet vi at han er i "herje humøret"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå