-Erik- Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Is'n har nå begynt å lage en litt rar tikke lyd. Høres ikke ut som den vanlige ventil tikken og heller ik ut som eksos tikk. Er det mulig at det er reg.kjede? Er snakk om en 92 e36 318is.
Wolfeh Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Reg kjedet vil evt høres ut som en rasling. Kjedet på motoren min rasler, jeg skal prøve å bytte stramme fjæra før jeg gjør noe annet
-Erik- Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Ok. Syns ikke det er rasle lyd heller. Prøver å vri hode på hva det kan være. Lyden følger rpm, så er jo noe som går rundt elns:p Noen som har noen gode forslag?
ingard Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Sjekk at eksosen er ordentlig skrudd fast. Hvis et feste er rustet, vil det lage lyder.. Men en tikkelyd var jo litt merkelig..
-Erik- Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Sjekk at eksosen er ordentlig skrudd fast. Hvis et feste er rustet, vil det lage lyder.. Men en tikkelyd var jo litt merkelig.. Ja, syns liksom ikke det høres sånn ut:p skal prøve å få noen til å høre på'n:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå