Gå til innhold

M5 motor(s38b36), "bolt on" i E30, hbo. fredag 21/

Anbefalte innlegg

Skrevet
alt under 30 000 er skambud spør du meg;)

Kommer an på stand på motoren, men er den helt orden er alt under 35 for lite. :lol: Men som selger sier, han vl ikke sitte så lenge på det... Så her er det mulig å gjøre seg ett kupp. :wink:

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hvor har du plassert radiator da? Jeg hadde ikkeplass til radiator forran motor uten å skifte vannpumpehuset, så jeg monterte 540 radiator i "kasetten" forran.

Kunne du lagt ut bilde..:D

Skrevet
hvor har du plassert radiator da? Jeg hadde ikkeplass til radiator forran motor uten å skifte vannpumpehuset, så jeg monterte 540 radiator i "kasetten" forran.

Kunne du lagt ut bilde..:D

Hehe... Ikke noe plass problem for meg, men så har jeg radiatoren bak :lol:

Skrevet
:beer: Luringen... :lol:

Har du sirkulasjonspumpe i tilleg til vannpumpen. Regner med den ligger litt lavere enn normalt, ngen komplikasjoner med det ? :?

Trodde jeg trengte det jeg også, så jeg kjøpte en... Men den ble aldri montert, da det ikke var nødvendig...

Bilen gikk på juli treffet til gatebil i en time i strekk, kun innom og byttet passager innimellom, uten og bli varm, så nei ikke noe problemer med vannet der gitt...

Skrevet

Foreløpig er det Tom Arne som har høyeste bud på 28 tusen.

Prisen er litt lav, men er såpass nære at vi sier høyeste bud på fredag 21/11 kl 1800 får motor, eller første med bud på 35tusen...

Motor vil være mulig å starte og høre på frem til da. Etter det er den på tur ut...

Vil understreke at motor selges i veldig bra stand, ingen feil og mangler med lednigsnett og hjerne. Følger også med ny fordeler, rotor og 6 nye plugger.

Motorfester for motering rett på travers, samt plater/bolter for å senke travers.

Girkasse fester med foringer, samt tilpassede giroverføringer så stanga havner der den skal.

Girkasse har slitt synk ring på 3.gir, men ikke håpløs og kjøre med.

Mellom aksling som passer på 320 diff, kan også følge med om ønskelig...

wqv3or85zjiqlw1kq6n0.jpg

Høyeste bud på fredag kl. 18! Eller første som legger inn bud på 35tusen...

Skrevet
Er det plass til og ha radiatoren foran? skal vel ikke legge skjul på at det ikke er veldig praktisk og ha radiator slik om man skal bruke bilen også.

Går og sette radiator foran. Men jeg satt den bak for å få god plass til en romselig intercooler...

Dette var opprinnelig plan:

zl98itn23fmsrkz5bsbi.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...