Ceylon Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 alt under 30 000 er skambud spør du meg;) Kommer an på stand på motoren, men er den helt orden er alt under 35 for lite. Men som selger sier, han vl ikke sitte så lenge på det... Så her er det mulig å gjøre seg ett kupp.
Minibusa Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Har du e28 m5 vannpumpehus da..? Nei da, vannpumpehuset er også orgnialt...
Ceylon Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 hvor har du plassert radiator da? Jeg hadde ikkeplass til radiator forran motor uten å skifte vannpumpehuset, så jeg monterte 540 radiator i "kasetten" forran. Kunne du lagt ut bilde..
Minibusa Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 hvor har du plassert radiator da? Jeg hadde ikkeplass til radiator forran motor uten å skifte vannpumpehuset, så jeg monterte 540 radiator i "kasetten" forran.Kunne du lagt ut bilde.. Hehe... Ikke noe plass problem for meg, men så har jeg radiatoren bak
Ceylon Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Luringen... Har du sirkulasjonspumpe i tilleg til vannpumpen. Regner med den ligger litt lavere enn normalt, ngen komplikasjoner med det ?
Minibusa Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Luringen... Har du sirkulasjonspumpe i tilleg til vannpumpen. Regner med den ligger litt lavere enn normalt, ngen komplikasjoner med det ? Trodde jeg trengte det jeg også, så jeg kjøpte en... Men den ble aldri montert, da det ikke var nødvendig... Bilen gikk på juli treffet til gatebil i en time i strekk, kun innom og byttet passager innimellom, uten og bli varm, så nei ikke noe problemer med vannet der gitt...
Ceylon Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Kansje jeg skal prøve uten og. Min radiator Står litt lavt... ble fortalt at det kom til å bli luft i systemet pga det..:S
Minibusa Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Foreløpig er det Tom Arne som har høyeste bud på 28 tusen. Prisen er litt lav, men er såpass nære at vi sier høyeste bud på fredag 21/11 kl 1800 får motor, eller første med bud på 35tusen... Motor vil være mulig å starte og høre på frem til da. Etter det er den på tur ut... Vil understreke at motor selges i veldig bra stand, ingen feil og mangler med lednigsnett og hjerne. Følger også med ny fordeler, rotor og 6 nye plugger. Motorfester for motering rett på travers, samt plater/bolter for å senke travers. Girkasse fester med foringer, samt tilpassede giroverføringer så stanga havner der den skal. Girkasse har slitt synk ring på 3.gir, men ikke håpløs og kjøre med. Mellom aksling som passer på 320 diff, kan også følge med om ønskelig... Høyeste bud på fredag kl. 18! Eller første som legger inn bud på 35tusen...
Yngve Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Ot, men kan du poste bilder av radiator plassering/osv?. Lurer på å flytte den bak eg og!
Gjest Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Ligger noen bilder her. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=87097&start=0
Fixfax Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Er det plass til og ha radiatoren foran? skal vel ikke legge skjul på at det ikke er veldig praktisk og ha radiator slik om man skal bruke bilen også.
Minibusa Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Er det plass til og ha radiatoren foran? skal vel ikke legge skjul på at det ikke er veldig praktisk og ha radiator slik om man skal bruke bilen også. Går og sette radiator foran. Men jeg satt den bak for å få god plass til en romselig intercooler... Dette var opprinnelig plan:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå