pingla Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 noen som har noen erfaringer her om hvilke merker som er "søppel" å hvilke som er gode? tenker da på feks dugg,dårlig lys,bellegget inni flasser av osv..vil helst ha noen gode noen denne gangen og selvfølgelig til en billig penge
Morbus Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Hella er det som duger, det mesta andre er bare billig skvip fra asia.
Autoshineshop.no Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Jeg har faktisk gode erfaringer med lykter fra FK.. Ikke fått noe retur på BMW lykter fra de
Superbeetle Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 FK og inpro har iallefall linser i plast, som smelter Samt at ytterglasset sprakk pga en liten steinsprut.. Tror jeg hadde satt pengene mine på hella, er jo et annerkjent merke samt at de selger løse deler til dem. MEN, lyktene ser jo utrolig teite ut
Oak Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Hvis du ikke må ha hele lykter anbefaler jeg Umnitza Orion V2, monterte nettopp de i 4300k på bilen min og det ble dritbra!
Sjøbuse Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 prøv også og styr unna lykter med ringene fulle av prikker. det ser forferdelig ut.
pingla Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 http://www.norvatio.no/ds_product_info. ... s_id/10527 disse va jo billige også ingen som har prøvd disse vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå