Autoshineshop.no Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Hei, Tenkte å lage en rabattavtale med alle bimmers.no brukere. Tenkte 10% på alle netshop priser, men kan også gi gode tilbud på epost. Sjekk ut www.Autoshineshop.no Gi meg gjerne noe tilbakemeldinger på priser/utvalg o.l , tar imot ris og ros. Jeg har drevet dette firmaet i 5 år, og det har da skjedd mye postivt, og noe negativt, som med alle andre firmaer. Jeg har i dag satt opp nytt system for support, der jeg garanterer svar innen 24t, dette gleder da på epost. Vanligvis kommer svarer på 2-5 minutter, da jeg bruker mesteparten av tiden foran pcn =) Men, på tlf kan jeg være vannskelig å nå. Så mail vil alltid være raskeste måte. Nå selger vi forresten xenon kit fra 698kr pr sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 imponerende side. Mye snacks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 De xenonkitene, hvilke pæretyper og Kelvin har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg har som standar å selge 6000k, da de er målt til best lys. Skaffer alle typer pærer, men er somregel H1/H4/H4 bi xenon/H7/H3 som er på lager. Skaffer alle kelvin og alle typer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Godt mulig jeg må ha et H1 6000K kit snart, hvis du ikke selger løse pærer da? Har en knekt pære, som var påtenkt tåkelysene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Hvilke H må jeg ha på min e30 i kjørelysene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Hvilke H må jeg ha på min e30 i kjørelysene mine? H1 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg kan også skaffe løse pærer, skal sjekke opp prisen på det, men rundt 250-300kr tenker jeg at de koster Har også en del CCFL Angel Eyes ringer på lager, til ca. 500kr stk for brukere på bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Sånn, da har jeg oppdatert shoppen litt, ble bedre utseende nå -15% på alle komplette senkesett nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 mye fint:D Og 10% for bimmers brukere var ikkje enn dum idè, synest nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Hadde problemer med Internet Explorer og updatene som var gjort, problemet er nå fikset! Happy hunting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Du kan skaffe xenonkit med såpass lav kelvin at det blir gult lys også? tenker på skikkelig gult, ikke slik som normale pærer.... H1.. Har 8000k nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Hvilket type xenonkit må jeg ha til grøftelysene på min e46 med mtech II fanger? Og hva koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 har du no angel eyes til e38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Her ligger det chrome og sorte: http://autoshineshop.no/catalog/index.p ... _2080_2101 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå