Autoshineshop.no Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 -Roger-: Regner med at det er H1 kit du trenger.. hvis du tar ut pæren (er vel litt jobb :s) så står det på den. Eksos: Ja, ca. 3000k tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-doffi- Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Har handlet to xenon kit av deg og er rimelig fornøyd, fikk svar på mail stort sett med en gang jeg hadde sendt fårespørsel. Eneste jeg kan si noe på er at det tok en uke lenger tid før det ene kittet ble sendt enn du lovet. Har og bare fått det ene pga du var utsolgt men regner med det andre kommer så snart du får inn på lager. Ellers var lysene lett og montere og mye bedre lys enn jeg hadde med halogen pærene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 tenkte sånne til å ettermontere i orginal lyktene.. koster så j... for lykter med xenon justerings motorer.. :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 -doffi- Jepp, blir sendt når kommer inn på lager =) Tok lang tid ja, Beklager det :S Raymond: Jeg skaffer desverre ikke etterbygging av justerings motorer til orginale angel eyes. Eneste jeg skaffer er CCFL ringer til orginale lykter, Og xenon til å montere i de (dog det ikke blir 100% lovlig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 VIKTIG! For å få bimmers.no rabatten, må man bruke BIMMERS.NO som rabattkode ved bestilling. Må skrives i felte ved bestillingen. PS! Gjelder ikke ting som allerede er på tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Fra FK, God kvalitet og korte leveringstider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dotten Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Jøss, er du her også autoshine Du er ikke int i calibra stylingen ennå ? send meg en PM om du er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Pris for H7 8000K xenon kitt med bimmers rabatt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå