chevy8 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 blei liv i kjerra igjen når kompiss spruta med startgass mens eg kinnet på motoren... har kommet til bensinpumpen bak, og der er det lite med liv! noen som vet hvordan i huuleste eg får av ringen som holder hele bensinpumpe greiene som står ned i tanken? om dere ser over på "delebildet" det det del nummer 3.... har brukt litt vold på den, bruke mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 den satt noe jævli når eg byttet på gamlebilen. kan jo ta et skrujern type stor og sette mot taggene på siden hvis du skjønner og slå med en hammer så skal den nok løsne tilslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 den satt noe jævli når eg byttet på gamlebilen. kan jo ta et skrujern type stor og sette mot taggene på siden hvis du skjønner og slå med en hammer så skal den nok løsne tilslutt. heheh, er akkuratt det som er planen, hehehehehe.... får bare håpe den ikke knekker i en million biter nå da håper eg får bilen til å gå i dag! litt upraktisk å kjøre rundt i chevelle som bruker 3 liter på mila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 er du ute etter pumpe ? jeg har en helt flonkende ny skal få den for 1500 om du er inntresert. Gilje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corremundo Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Hei. Kjører nå på tredje året med bensinpumpe fra Biltema. Så den kan trygt anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Biltema pumpa koster vel bare rundt 500-lappen også? Var riktig nok over grensen etter min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå