Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for svar, men planen min var å legge om vinterhjul på de org. M-felgene (dekk nokså utslitt og må skiftes allikevel) - for så å kjøpe 19"/20" hjul til våren igjen...

Skrevet
www.dekkonline.com? får billige å bra dekk dær :) di har dekk som kan pigges om du er en av pigg elskerne :)

støtter den, kjøpte nylig Nankang 235/45 17 derfra, kom på ca 3500,- for 4 stk, Nå kommer det vel en haug med kommentarer om at man ikke må finne på å kjøpe Nankang for det er noen drittdekk etc etc... men det er bare å søke etter dekktest på Nankang Snow viva Sv1 så ser dere at de kom faktisk ganske bra ut i 2005 og var faktisk best på slapseplaning.

Anyway, jeg tenkte jeg skulle gi de en sjanse, kunne egentlig tenkt meg en testvinner, men da hadde jeg nok kommt opp i en 6-7000,- og det er en litt annen prisklasse ja.

Skrevet

jepp, er og fornøyd med sv-1 for normal kjøring :) og som alle så skal man jo kjøre etter forhold og ikke formel 1 regler :D

på jobb bilen så har jeg no svindyre nokian dekk og syns at sv-1 er bedre.. men, seff.. nå er det jo primastar vs 750 :D så egenskaper i bilen kan jo ha litt og si :) hehe

Men, du får no Nokian dekk og til nesten samme pris som Nankang på dekkonline, husker it helt navnet men, sku visst være bra di og.. det jeg ble anbefalt på dekksjappa i larvik.. husker it navne.. :D

Skrevet

Ser at dekkonline.com har Gislaved Nordfrost 5 i dim 245/40-18 m/pigg til en grei pris, kr 1.743,- per stk.

Noen som har erfaring med disse dekkene?? Er ikke så veldig opptatt av støy egentlig hvis jeg må betale 1.500,- ekstra per dekk for å få noen dekk som er litt roligere.. Mer opptatt av dekkene i seg selv er bra.. Jo mer støy det er i vinterhjula, jo kjekkere blir det jo når sommerhjula skal på til våren :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...