Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kansje litt feil emne å legge den i men:

Har hjulpet en kompis med båten hans i dag, å da skulle vi støpe opp under dekk for å stive opp det å da klarte jeg det store med å få hode oppi den polyester duken som var full av "støp"(husker ikke hva det heter det som blir brukt, men det er det som fester polyester duken, seigt å jævli)

Men er det noen her som har noen tips til hvordan jeg kan få det ut(?), vet jeg kan bruke tynner men er litt skeptisk akkurat til å få det i hode bunn osv. eller så kan jeg klippe av meg alt håret da, men det er ikke akkurat morsomt! noen tips?

Skrevet

kan like godt gå til frisøren? hehe. fikk tipse om det aceton mn er vel ikke helt sjef å få det oppi der heller. men er jo ikke helt ned i hode bunn så kan jo prøve med tynner. men skal prøve neglakk fjerner i morra:D takk for tipset.

Skrevet
vet jeg kan bruke tynner men er litt skeptisk akkurat til å få det i hode bunn osv.

Du burde være ennå mer skeptisk mht innånding...

Men ikke vent for lenge - når herdeprosessen er kommet i gang, er det vel stort sett mekanisk slitasje som er hjelper.

Beklager at jeg ikke kan være særlig til hjelp. :)

Skrevet

når det først er herdet er det ikke mye du får gjort med det:p

jobbet med plastbåter i 2 år og når det er uherdet går det å vaske vekk med aceton, men er ikke bra for kroppen da.. herdet er det vel kun slitasje som fjerner det

Skrevet

Kan jo gni inn resten av håret, og få en vedlikeholdsfri Jan Thomas frisyre da.

5yteseze7u5l9nev0pn3.png

Blir garantert poppis hos damene med den sveisen.

Bare ikke få det i trynet, slik han har gjort!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...