Nytern Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Som topic sier, selger 17" felger med vinterhjul til 5-serie. Vi snakker 2x8" ET20 og 2x9" ET26 felger. 2 gode og 2 lovlige (såvidt) piggfrie Yokohama dekk. Felgene er _svært_ pene å se på. Har bare bilde av felg på bil. Masse rare vinkler, fine felger ihvertfall NY PRIS 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Opp opp sugekopp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Hva er status her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Status er ikke solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Er prisen satt til 4000 k som minste pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Mja, var mer et forslag egentlig.. Jeg ønsker meg 15" ståliser. Derfor jeg selger disse, litt teit å kjøre 17" vinterhjul her i gokkmokk hvor veivedlikehold er et fremmedord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 jøss, blank og pen bil gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Oioi! Takktakk Den kunne trengt en polering, men den er ikke så altfor ille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Hva er bredden på dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Oi, det glemte jeg visst å skrive.. 235! Felgene og dekkene er godkjent i vognkortet på e39'en min. Om det har noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 er dekka brukanes en sesong til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 2 av dem er absolutt brukendes 1 sesong til. Jeg kjører på dekka nå, alle 4 er lovlige men 2 er mer slitt enn de andre. Kan godt måle mønsterdybde i morgen (senere i dag) Edit: Ikke mange ukene siden jeg var på bt for å få felgene/dekka godkjent i vognkort, de hadde ingenting å si på dekka ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 er det de 2 bakdekka som er dårlige da? du er ikke interessert i bytte + mellomlegg med mine 15" bmw orig. alufelger? da med høvelig greie 205/65(?)/15 mangler en pigg her og der, men bra mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Opp med seg! Enda interessert i bytte med vinterhjul på stålfelger. Mellomlegg osv blir vi enige om. Begge veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 byr 4000 inkludert frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå