Gå til innhold

Legg ut bilder av din e30 og få ROS & Ris


heltn
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det Larsinnj ;) Ja, 16" er nok i minste laget, noe jeg er klar over, men er faktisk meget fornøyd med de uansett :)

Jo, den ble ikke så dum den leppa :) Heller aldri sett noe sånt på M-tech1. Fronten er ikke så lav i seg selv, så litt "fusk-senk" gjorde seg for helheten ;) Bra flere liker den :)

16" er helt perfekt. E30 med 17" får enten tåpelig lite gummi eller monstertruckstuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ros for rød bil med bare sorte detaljer og uten krom :applause: 16" ser litt lite ut, men det er vanskelig å få bilen lav nok med bak med 10x17 så det blir kjørende med. Det har ikke du noe problem med. Digger m-tech 1!

Takk ;) Moro at mange liker den!

16" er helt perfekt. E30 med 17" får enten tåpelig lite gummi eller monstertruckstuk.

Nå kan jeg vel ikke si at jeg har overdrevent mye gummi på 16" heller da :lol: Føler 16,5" hadde blitt smoooth 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge ut litt om min E30 historie, har ikke bilder av alle, men her er noen av de..

første en 86 320i, kjøpt skadet når jeg var 16.

3.jpg

En bil jeg hadde når jeg var 18, 86 325idemontert i molekyler og byggd opp med Rieger, VET VET, ikke pent, men var 18 og det var i 98.. da var det kult!!

100_0054.jpg

Også denne her, utrolig strøken, 87 mod 325i, denne hadde en utrolig frisk og god org motor..

1-1.jpg

Når denne var solgt kjøpte jeg meg denne,

Hentet selv i Tyskland i 2000..

M3front.jpg

M3sidebak.jpg

M3Motor.jpg

Utrolig strøken 89 mod med org 129000km

En 320i 86 mod som var under kjapp oppussing for at fetteren min skulle ha bil når han ble 18.

IMG_1438.jpg

IMG_1458.jpg

En 86 325 i som ble kjøpt som vrak, bygd opp og hellakket i org farge

IMG_0524.jpg

IMG_1185.jpg

Også kjøpte jeg en 87 mod 325i cab for 5 år siden som jeg tok fra bunnen av, var meget pen...

DSC00016.jpg

SSC_1145.jpg

Også tenkte jeg å prøve meg på M-techII, så jeg kjøpte denne, en 89 mod 325i,

Dette er den eneste jeg har nå i dag.. :(

21032010756.jpg

Hvis noen er int i å se alle bildene kan de sees her.

http://s245.photobucket.com/albums/gg47/mrpeoples666/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke gjorde noe med bilen nei, venter på et bra objekt å bygge på.. Er fotsatt svart skjerm, og den forblir nok det fram til den skal bygges opp, men savner fotsatt høyre list på skjermen :D

R888 dekka funker bra de, kjørte nest best på autoslalom i fjor, halv sekund bak en Evo 6 med gode 330 i motor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...