morten325i Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 her er min.. motorbygging pågang...745 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Pen bil! men wunderbaum e faen meg harry...passer best til volvo 242 med 6 farger og heva bakende... hvilken farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 hehe... ja de passe nok bæst i en 240:P de e nok reve ned før lenge sia nu:P takk takk:) blir heillakering mot sommarn... hold mæst org still.. is leppe og touring skjørt..brock 8.5 framme å 10 bak.. lurer litt på hva folk syns... vurderer å lakke biln helt hvit me svarte blank detalja eller behold org farga?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 mein det va delfin grå.. litt usekker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 jeg ville beholdt org.farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 hehe... ja de passe nok bæst i en 240:Pde e nok reve ned før lenge sia nu:P takk takk:) blir heillakering mot sommarn... hold mæst org still.. is leppe og touring skjørt..brock 8.5 framme å 10 bak.. lurer litt på hva folk syns... vurderer å lakke biln helt hvit me svarte blank detalja eller behold org farga?? Behold farga. Og brock felgene, passer bilen veldig godt.. Du har et fint eksemplar av en E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 jupp blir nok å gjør d.. fin farge...sant å hold den med org stil.. lurer litt på med bakrutesenker å m-tech 2 bak vinge? veldi bra før rust..ingen ting i dørk eller skjærer å sånt.. er en 90mod som er importert fra tyskland en gang i tiden.. må også spør om noen av dokker har en oljesil til e34 å en medbringer med stor type harrykobling..passer fra alle kasse som står på m30 motor med manuel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Ja, blir tøff med M-Tech II bakvinge Har du ikke noen bilder i sollys, ser bilen så mye bedre da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 den bakrutesenkeren til e-30 er altfor stor synes jeg. er det noe bil de passer på må det være E-90 en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Nydelig bil. Hva heter felgene? Brock ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 her er min..motorbygging pågang...745 motor Disse felgene du mente? -Brock B1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 hva heter den gråfargen? har den samme på min og trenger lakk kode/navn for å lakke bakrutesenkern min:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 De ja, nydelig morten325i: Selg felgene tvert!! ..vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 noen gammel å nån litt nyere bilder... panster ska byttes..etter gammle eier.. og nye utløp bak er monter å diverse ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå