Markus E30 Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Markus: Gi bilen en jævlig god polering, så blir den nydelig, såklart noen andre felger gjør jo bilen bare bedre. Det skal den få Var full av vaskeriper når jeg kjøpte den Sitter å leter etter nye felger ja men vi får se Må jo ha coilovers og Takk for innspill :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Markus: Gi bilen en jævlig god polering, så blir den nydelig, såklart noen andre felger gjør jo bilen bare bedre. Det skal den få Var full av vaskeriper når jeg kjøpte den Sitter å leter etter nye felger ja men vi får se Må jo ha coilovers og Takk for innspill :D Gje den eit par m-tech 1 sideskjørt og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Gje den eit par m-tech 1 sideskjørt og Deeet har jeg faktisk ikke tenkt over Har tenkt å teste ut BBS fronten jeg har kjøpt. Tror du det går over ens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Gje den eit par m-tech 1 sideskjørt og Deeet har jeg faktisk ikke tenkt over Har tenkt å teste ut BBS fronten jeg har kjøpt. Tror du det går over ens? Blir vel ikkje heilt feil trur ikkje eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Får se om jeg finner noe bilde av skjørta Takk for idèen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Her er en til Vanskelig å få frem lyden på film, men den er grom Er vel denne filmen lyden kommer best frem i Alpina bremser forran eller? Det stemmer...Alpina B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Min gamle som jeg solgte til en god kompis av meg. Vi får se om dinna komme ut på veien igjenn til sommeren da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Her er en til Vanskelig å få frem lyden på film, men den er grom Er vel denne filmen lyden kommer best frem i Alpina bremser forran eller? Det stemmer...Alpina B6 Ok Har like liggende selv, glede meg til å prøve de å se forskjellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Selge bremser til meg, leif harald? Åssen fikk du tak i de forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Her er min Si hva dere syns da vel Og hva jeg kan forbedre den såg fin ut den. gule pærer i alt av lykter og littegrann lavere, også fjerne m-emblemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 den såg fin ut den. gule pærer i alt av lykter og littegrann lavere, også fjerne m-emblemet Takk for det Har ikke tenkt på gult en gang, men det må taes til etterrettning I bakken skal den, skal få smake grus Og m emblemet er fjernet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 xenon i alt da? eller skal du ha det originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 xenon i alt da? eller skal du ha det originalt? xenon blir jo pent 4300k troor jeg Så blir kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Før: Nå: rustrustrust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 E30 M-tec2 M20 3,2 Dbilas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå