|Ole| Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Pitstop: Din kødd Sondre!! jeg har alltid synes den breytonfronten er dødsbøs! det der ble jævli rått : ) morro å trikse ting litt sammen! kjørt bilen nå? min: Etter min meining den fineste E30`n i landet her, bortsett fra M3`n lenger oppe her, men desse er i 2 forskjellige klasser etter min meining. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Den blå der var rå som få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Synes Vidar Jødahl's M3 er en av Norges fineste, samt Ruud racing sin kunde? Den blåe DTM'en med cossie motor! Mange syke bimmers i Norge altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Veit ikke om cossie motoren er der ennå, eller om den har blitt byttet til m3 motor igjen... Men husker at jeg så den med M3 motor i et Gatebilblad i år... Men uansett så er den nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Her er min e30 325 som jeg hadde en stund. Desverre tok rusta livet av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Pitstop: Din kødd Sondre!! jeg har alltid synes den breytonfronten er dødsbøs! det der ble jævli rått : ) morro å trikse ting litt sammen! kjørt bilen nå? min: Etter min meining den fineste E30`n i landet her, bortsett fra M3`n lenger oppe her, men desse er i 2 forskjellige klasser etter min meining. Takk skal du ha for flott kommentar ! og takk til andre =) jeg og mener e30 "slank" og e30 m3 er to forskjellige biler, men det har ikke bmwccn skjønt enda hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Pitstop: STRØKENT!!! men hva er gjort med den mtech2 spoileren foran? iS-leppe? tøft Takk takk Har bytta ut den nederste delen av m-tech2 fronten med en breyton front har den andre m-tech2 delen liggende ferdig lakkert å, så kan bytte litt på....men likte egentli den breyton fronten litt bedre + at ikkje alle har den Tøft men er den festet på samme måte som vanlig facelift-leppe eller noe sånt da eller? åssen ser det ut når du setter på resten av den originale igjen? Stale30: jeg er glad min ikke er like fin som din, da hadde jeg vel ikke turt å bruke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Jeg og liker bilen til ståle drit godt! Har den som bakgrunn på dataen. Håper min blir noe i den duren engang Før: Nå: står den i deler i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 jesus så rå heismann!!!!!!!!!!!!! jewg vil ha!!!!!! :D:D @JulianS; hehe jo det er bare å kjøre forsiktig å ha det morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 jesus så rå heismann!!!!!!!!!!!!! jewg vil ha!!!!!! :D:D@JulianS; hehe jo det er bare å kjøre forsiktig å ha det morro haha, du har ikke sett under skallet på den du mye rart der ja men skal bli bra om et par år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 jeg og mener e30 "slank" og e30 m3 er to forskjellige biler, men det har ikke bmwccn skjønt enda hehe Kunne ikke blitt mere enig med deg om der Ståle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 jeg og mener e30 "slank" og e30 m3 er to forskjellige biler, men det har ikke bmwccn skjønt enda hehe Kunne ikke blitt mere enig med deg om der Ståle godt noen er enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Her er min e30. ikke de "beste" bilde. men men enda en E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 her er min. skal skje litt ting med den! til sommern er den sånn jeg vil ha den å da skal jeg få tatt noen bra bilder. dette er mobilkamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå