Pitstop Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Pitstop: STRØKENT!!! men hva er gjort med den mtech2 spoileren foran? iS-leppe? tøft Takk takk Har bytta ut den nederste delen av m-tech2 fronten med en breyton front har den andre m-tech2 delen liggende ferdig lakkert å, så kan bytte litt på....men likte egentli den breyton fronten litt bedre + at ikkje alle har den Tøft men er den festet på samme måte som vanlig facelift-leppe eller noe sånt da eller? åssen ser det ut når du setter på resten av den originale igjen? Den ligg rundt heile frontblekke me presstilpassning, så den festa se sjøl på et viss! treng berre festes med 4 skrua i oppkant bak fanger`n! ka du tenke på når du sei "åssen ser det ut når du setter på resten av den originale igjen" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 når du bytter til den nederste delen av den originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 da ser den akkurat ut som en M-tech2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Her er min E30 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 har du ikje brock hjul på no da audun? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Her er bilen jeg holder på med Hei! BLir det skilt snart da Max? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 På ingen måte like rå som alt det andre her, men i alle fall en helt grei e30 =) Solgt nå da, e21 prosjekt in the making..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 På ingen måte like rå som alt det andre her, men i alle fall en helt grei e30 =) Den der er mer enn grei skal jeg si deg Til og med jeg kunne ha tenkt meg den der, enda jeg egentlig haaater cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Den cab`en så jeg til salgs på Finn for en stund tilbake, sikla veldig på den! Vanvittig flott skyss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 samt Ruud racing sin kunde? Den blåe DTM'en med cossie motor! det er verken cossiemotor eller kunde av Ruud. Håvard blir vel kanskje litt fornærmet om du kaller han for det.. Forøvrig et helt vilt bygg han har der. men, så er karen dyktig og har mange dyktige rundt seg også. i mine øyne så er nok bilen til saxerud den fineste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Her er min E30 325 Er det denne som har den siiinnsyke bakplata ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Her er min E30 325Er det denne som har den siiinnsyke bakplata ? Bakplata? Jo, står brock hjul på nå, men skal valse, lakkere og skifte bakdekk før jeg legger ut bilde av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 min e30 kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 min e30 kompressor Si meg, hvordan presse har du på den der? Kunne friste fryktelig mye til arbeidsbilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 min e30 kompressor Si meg, hvordan presse har du på den der? Kunne friste fryktelig mye til arbeidsbilen. twin skrue presse. pressa er kjøpt fra sverige. har adr hjemme om det er int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå