Gå til innhold

AEZ enzo cup 8-17

Oil drop man
 Share

Anbefalte innlegg

Så du tror du får 4 stk 17" felger med dekk for kr.1000,-,nei,hvis du ser på bildene i første post så ser det dårlig ut med dekk.....

Man vet aldri. Kunne kjøpe kantfelger hos en annen i større tommer med dekk til 600kr ;) Problemet er at han ikke svarer lengre,så derfor er jeg på jakt igjen etter felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skriver at jeg er i Molde fra mandag til torsdag så betyr det at jeg er i Molde fra mandag til torsdag,og IKKE på lørdag,så hvis du skal ha felgene i dag så må du komme til Oppdal å hente de,og Oppdal ligger forøvrig 16 mil ifra Molde.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skriver at jeg er i Molde fra mandag til torsdag så betyr det at jeg er i Molde fra mandag til torsdag,og IKKE på lørdag,så hvis du skal ha felgene i dag så må du komme til Oppdal å hente de,og Oppdal ligger forøvrig 16 mil ifra Molde.......

Det var da voldsomt... er vel lov å spørre fordi vel?!

Kontakt meg på mandag: 980 85 816....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Telenor har enda ikke sluttet å sperre kortet mitt til tross for at jeg har betalt regningen for lenge siden!

Håper du kan ringe på mandag i så fall, så kan vi planlegge bedre der.

Er ikke å treffe på internett før på onsdagskvelden i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye felger....

Takker så mye:) Ble riktig fornøyd. Du får ha lykke til med salget. De blir nok solgt fort,tenker jeg ('',)

Ja det er ikke godt å si....å hvis ikke så blir de vel brukt som vinterfelger en sesong til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...