Oil drop man Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Så du tror du får 4 stk 17" felger med dekk for kr.1000,-,nei,hvis du ser på bildene i første post så ser det dårlig ut med dekk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Så du tror du får 4 stk 17" felger med dekk for kr.1000,-,nei,hvis du ser på bildene i første post så ser det dårlig ut med dekk..... Man vet aldri. Kunne kjøpe kantfelger hos en annen i større tommer med dekk til 600kr Problemet er at han ikke svarer lengre,så derfor er jeg på jakt igjen etter felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Vet du pris på dekk i så fall, eventuelt om du har noen liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Sjekk med din lokale dekkforhandler du.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Ok. Men når har du tid til å komme oppover mot Molde i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Jeg jobber i Molde,er der hver uke fra Mandag-Torsdag,skal se om jeg får plass til felgene førstkommende mandag,men da må du være sikker på at du kommer og henter de..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Du har ikke tid i dag eller i morgen? Jeg er ferdig på jobb kl 15, skjønner du, og skal ikke på jobb før klokken 15 i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Når jeg skriver at jeg er i Molde fra mandag til torsdag så betyr det at jeg er i Molde fra mandag til torsdag,og IKKE på lørdag,så hvis du skal ha felgene i dag så må du komme til Oppdal å hente de,og Oppdal ligger forøvrig 16 mil ifra Molde....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Når jeg skriver at jeg er i Molde fra mandag til torsdag så betyr det at jeg er i Molde fra mandag til torsdag,og IKKE på lørdag,så hvis du skal ha felgene i dag så må du komme til Oppdal å hente de,og Oppdal ligger forøvrig 16 mil ifra Molde....... Det var da voldsomt... er vel lov å spørre fordi vel?! Kontakt meg på mandag: 980 85 816.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Når jeg skriver at jeg er i Molde fra mandag til torsdag så betyr det at jeg er i Molde fra mandag til torsdag,og IKKE på lørdag,så hvis du skal ha felgene i dag så må du komme til Oppdal å hente de,og Oppdal ligger forøvrig 16 mil ifra Molde....... Ser at Telenor har enda ikke sluttet å sperre kortet mitt til tross for at jeg har betalt regningen for lenge siden! Håper du kan ringe på mandag i så fall, så kan vi planlegge bedre der. Er ikke å treffe på internett før på onsdagskvelden i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 ...da du ikke har kontaktet meg, kjøpte jeg felger hos en annen i Molde. Så er ikke lenger interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Gratulerer med nye felger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Gratulerer med nye felger.... Takker så mye:) Ble riktig fornøyd. Du får ha lykke til med salget. De blir nok solgt fort,tenker jeg ('',) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Gratulerer med nye felger.... Takker så mye:) Ble riktig fornøyd. Du får ha lykke til med salget. De blir nok solgt fort,tenker jeg ('',) Ja det er ikke godt å si....å hvis ikke så blir de vel brukt som vinterfelger en sesong til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå