SiLvEr_ Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 som topic. i nær og fjærnlys hvordan har dere gjort dette? må jeg ha slike overganger slik at jeg får festa xenonpæra ? for den passer jo ikke i den orginale og hvor i helvette skal jeg kople opp de andre to ledningene til lykta? det går jo ikke da ledningene går igjennom den orginale sokkelen som pæra er fast i. huff... jeg og bilelektro. passer like godt sammen som syltetøy og tørrfisk!! Mexos skulle jo hjelpe meg, men han er på bowling. blir faen ikke mere lakk på bilen hans d kan jeg forsikre dere! trenger jeg disse? nærlys: http://www.dekkportalen.no/shop/product ... toryId=831 fjærnlys: http://www.dekkportalen.no/shop/product ... toryId=860 skulle vell være faen det da. blir jo mere enn jeg betalte for xenonkittet. vist noen kunne legge ut bilder her, evt sende pm, om hvordan de har løst dette så hadde det vært kjempe kjekkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Nærlys var riktig. den du oppga til fjernlys er til nærlys på prefaceliftlykt (fjærnlys på merce). den du trenger til fjærn er denne: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0282261762 har ikke funnet den i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 står jo "Passer fjernlyset på BMW E39" de til nærlysa må vell kunne finnes på ebay også. eller det er vell sikkert samme? er jo samme sokkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Jeg vet det står det men det stemmer ikke. det skulle stått nærlys e39 pre f.lift og fjærnlys mercedes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 skjønner. men kan jeg ikke handle 2 par til nærlys og bruker ett i fjærnlys ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Mexos skulle jo hjelpe meg, men han er på bowling. blir faen ikke mere lakk på bilen hans d kan jeg forsikre dere! Aiaiai! Har du spurt om jeg kunne komme å hjelpe deg? Nei! Du vet jeg kommer og hjelper deg hvis du spør Men er som du viser her tydeligvis ikke bare bare. Hvis kontaktene i nær og fjernlys er like så burde det vel gå an å bestille 4 slike overganger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Det er heller ikke noe stress og bruke orginalsokkelen. Alt man trenger er en drill for å borre ut litt plastik og "strømskinnene" Gjorde det på fjernlysene mine. Var med ei pakkning rundt lederne på mitt sett, som jeg fikk puttet inne i "hullet". Så det ble rimelig bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Du kan ikke bruke nærlysholder på fjærnlys. den ene tappen til bajonettlåsen er forskjøvet på fjærn. Ta ut soklene på lyktene dine og se på de fra pæresiden så ser du forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Aiaiai! Har du spurt om jeg kunne komme å hjelpe deg? Nei! Du vet jeg kommer og hjelper deg hvis du spør Men er som du viser her tydeligvis ikke bare bare. Hvis kontaktene i nær og fjernlys er like så burde det vel gå an å bestille 4 slike overganger? hehe var en tull ja så jeg må handle til nærlysene her i norge og til fjærn på ebay?? det skal vell bli susen. gidder ikke begynne å modde de orginale. går d galt så har jeg ikke lys i det hele tatt. nå har jeg bestillt fjærnlys holderne på ebay og nærlysholderne fra dekkportalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Greit å ha de orginale inntakt om du bytter tilbake ved eu kontroll, de selges jo ikke som reservedeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Ikke...? Da blir det vel evig xenon på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 sorry, men låner tåden din litt noen som vent om man trenger en slik brakett til org tåkelys, e39 99', om man ska bygge om til xenon?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 sorry, men låner tåden din litt noen som vent om man trenger en slik brakett til org tåkelys, e39 99', om man ska bygge om til xenon?! nei der er ikke slikt. er bare ett lokk og en pinne som holder pæra. så er bare å følge instruksjonene for kitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 Nærlys var riktig. den du oppga til fjernlys er til nærlys på prefaceliftlykt (fjærnlys på merce). den du trenger til fjærn er denne: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0282261762 har ikke funnet den i norge. dette stemmer ikke. de er akkurat lik de som selges hos dekkportalen. liten modifikasjon med en kniv så passa de, men måtte ta bort o-ringene eller så var de ett helvette å få inn. xenonpæra lima jeg fast i adapret. funka som fjell. dette til opplysning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Kuttet du bort endel av det ene festet på en nærlysholder? forøvrig passer den jeg viste til på ebay uten noen forandring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå