SiLvEr_ Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 Kuttet du bort endel av det ene festet på en nærlysholder? forøvrig passer den jeg viste til på ebay uten noen forandring. skar bort den "finnen" som står rett ut. ikke de 3 som skal i spora. da passa de i nærlysa. de passa i fjærnlysa uten problemer, MEN måtte ta bort gummiringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 men er det ikke samma feste til fjernlys som nærlys? synes de så like ut i farta jeg, har bytta til xenon i nærlysa. har facelifte fra hella, h7 i begge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 men er det ikke samma feste til fjernlys som nærlys?synes de så like ut i farta jeg, har bytta til xenon i nærlysa. har facelifte fra hella, h7 i begge.. har også fra hella. er NESTEN helt like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 okay så da må man ha de andre braketen ja?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 okay så da må man ha de andre braketen ja?? bestillte ett sett fra dekkportalen og ett fra ebay. var akkurat de samme. måtte modifisere det ene settet litt så passa det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 De tre "finnene" bajonettlåsene som stikker ut er plasert ca. kl. 2,6 og10 på nærlys og kl. 2,6 og 11 på fjærn. om du sammenligner orginal holderne fra pæresiden ser du det godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 okei ganske upraktisk egentlig.. noen som har noe link til hvor man får kjøpt feste til fjernlys, eller er det bare å modde de som er til nærlysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 okei ganske upraktisk egentlig.. noen som har noe link til hvor man får kjøpt feste til fjernlys, eller er det bare å modde de som er til nærlysa? bestill dobbelt sett av dette http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0282261762 så har du ett til å modde! tar du av o.ringen så blir d mye lettere å få inn holderen da de er altfor store og dermed traaaang å få inn. limte også xenonpæra fast i holderen først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Den auksjonen er ferdig prøv denne: http://cgi.ebay.co.uk/2-x-BMW-E39-HID-X ... 240%3A1318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 der ja! men denne må også moddes litt? ikke å få tak i noe som passer helt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 der ja! men denne må også moddes litt? ikke å få tak i noe som passer helt? tar 2min å fixe det så ikke vær redd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 hehe, nei går nok bra men var litt rart at det ikke var å få tak i! billiger å kjøpe fra ebay enn fra dekkportalen? køpte ett par der fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 hehe, nei går nok bra men var litt rart at det ikke var å få tak i! billiger å kjøpe fra ebay enn fra dekkportalen? køpte ett par der fra jepp. og prinsippsak at man handler over dammen istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LHrightye39 Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Skal til montere slikt selv på min BMW 520i med Hella faceliftlykter fra Koed.no Her er det altså H7 pærer i nærlys og fjernlys, og slik jeg da har forstått det, så trenger jeg adapter for å kunne feste xenonpærene til lyktene... Hvilket av settene på dekkportalen.no må jeg kjøpe for å kunne montere disse i lyktene? Vil tro det er det som er til nærlysa, ettersom det er det som er nærlys på både facelift og pre.facelift? Snakk om modifisering på et av settene for å få de til å passe? Skriv en konkret oppsummering av tråden i en post, hvis noen gidder, er alt for mye fram og tilbake om hva som funker og ikke funker. En ting til. Jeg kan bestille et hvilket som helst H7 Xenon sett og det vil passe disse adapterene? Trenger ikke noen spesielle pærer etc? Tenker på å bestille 2 sett fra edgeperformance.no... 1: http://www.dekkportalen.no/shop/product ... toryId=860 2: http://www.dekkportalen.no/shop/product ... toryId=831 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 ...Hvilket av settene på dekkportalen.no må jeg kjøpe for å kunne montere disse i lyktene? Vil tro det er det som er til nærlysa, Snakk om modifisering på et av settene for å få de til å passe? Skriv en konkret oppsummering av tråden i en post, hvis noen gidder, er alt for mye fram og tilbake om hva som funker og ikke funker. En ting til. Jeg kan bestille et hvilket som helst H7 Xenon sett og det vil passe disse adapterene? Trenger ikke noen spesielle pærer etc? Tenker på å bestille 2 sett fra edgeperformance.no... hei. jepp. du trenger 2 sett med H7 xenonkit. Du trenger 2 sett av disse pæreholderne: http://www.dekkportalen.no/shop/product ... toryId=831 2 av dem må du modifisere litt. gjøres enkelt med en kniv, da du må skjære litt på finnene. For å få pæra til å sitte fast i holderen så brukte jeg lynlim. limer bare en liten stripe rundt hele holderen og så setter du pæra neppå. husk å fjærne o-ringen/gummi ringen som er rundt holderen. disse er litt for tykke slik at å få holderen i pæra blir svært trangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå