KrHeLl Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Hei, Har just kjøpt meg en 325 M-tech 1994 Coupe Sort Og den er dønn original M-tech Jeg har tenkt på å skaffe meg noen ekstra (dyre ) småting. - Effektanlegg (her har jeg tengt meg et scorpion anlegg, noen som vet hvem som importerer/selger?) - Lys front (Tenkt på FK angle eyes og grøftelys, har hørt at disse ikke er godkjent, hva er sjansen for å bli tatt med det, og noen som har andre forslag? skal være chrome). - Catkiller? frontleppe - luft/powerfilter ?? med varmebeskyttelse tilpasset bilen. - bakrutesenker? - noe annet jeg burde få kjøpt meg??? Har også lurt på om det er mye stress å få inn gitter i front, altså om jeg burde fjerne de rillene som er der, legge gitteret bak, eller ikke gjøre noe som helst med d? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 IKKE monter chrome lykter.....er så ufattelig fælt.... Ellers..... GT-leppe (evt med splitters) K&N med skjold Rieger eller ACS rutesenker Jeg har orginal M-front med Riller, syns det er penere enn gitter, min mening da. Få deg coilovers. Er du interessert i nydelig lyd fra eksos??? Kjøp Eisenmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 takker for svar.. noen som har andre formeninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Ja jeg har masse formeninger! Dropp chrome lykter, da det er skikkelig guffent og fælt, og ser ikke ut. Gå heller for originale E36 linselykter med ettermonterte ccfl ringer om du absolutt må ha AE`s. Og evt ettermontert xenon. Mitt tips, dropp ringer da det egentlig ikke er noe tøft lenger det heller. Skal du ha noe under m fangern, kjøp deg Gt-splitter eller max velocity leppa fra umnitza.com Ang effektanlegg, så er scorpion flotte greier. Har det selv på min. Det handler du fra koed.no(dk) og havner på rundt 5 lapper levert på døra. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 ok, jeg kommer til å gå for scorpion, Angle eyes skal jeg ha, chrome eller ikke, men jeg skal ikke ha de forbanna strekene i glasset som er på de originale lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 ok, jeg kommer til å gå for scorpion,Angle eyes skal jeg ha, chrome eller ikke, men jeg skal ikke ha de forbanna strekene i glasset som er på de originale lyktene. Så du vil heller ha noen jallalykter? Strekene i glasset, det var nå og en ting å henge seg opp i.. ang rillene i fronten så kan du løsne disse fra baksiden og bytte ut med org m3 gitter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Kanskje litt trådkupping her, men det kan jo kanskje hjelpe trådstarter Hva er billigste stedet å handle linselykter fra? Helst ZKW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Hvor får man kjøpt eisenmann!?!? Jeg har sjekket schmiedeman, og de selger bare endetupper så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.pedersen Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 hei:)behol orginal lysan på biln. mye penere på e36. å kjøp Kerscher leppe. å behol orginal giter.da får du den råeste e36 fronten (imine øyne ialefal) legg bilde av min e36:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Scorpion Blir aldri lei den lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 ok, men hvis jeg beholder orginalen så skal jeg i allefall ha ringer. noen som vet hvor jeg får kjøpt enkle ringer til lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Sjekk norvatio.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Er ikke så værst med originale lykter.. Her har du salgsannonser som Norvatio bruker.. Denne bilen har originale lykter http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14736041&sid=xz2cbaykK_L002597&WT.svl=Bilde http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14898509&sid=xz2cbaykK_L002597&WT.svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 takker Men er det noe annet som er å anbefale til bilen utvendig? Innvendig så har jeg lurt på hvordan d er med chrome ringer / matte ringer rundt speedo, og har også tenkt på å bytte til blå lys i bakgrunn, noen som vet om det er mulig å bytte ut viserne med slike en kan putte lys i? evnt nytt speedometer panel? når det gjelder dørlister, hvor kan jeg få kjøpt ///M lister i chrome med sort bakgrunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 God morgen Ehm.. Vetu03 har mye chromringer innvendig, er egentlig ganske pent. Slike ting får du kjøpt på Koed.no. Når det kommer til instrument så spørs det jo helt hva du vil ha, men det er ikke så enkelt som å bytte pærer for på Instrumentet er hele bakgrunnen oransje. Derimot må du bytte til plasmaskiver, og det finnes ingen som er finere enn innoparts sine.. De er rett og slett nydelige.. Denne karen har det: Dårlig bilde, men sjekke http://www.innoparts.no for bedre bilder og bestiling;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå