Gå til innhold

Tips til div. til bilen, eff.anlegg, lys, catkiller osv.

KrHeLl
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Har just kjøpt meg en 325 M-tech 1994 Coupe Sort

Og den er dønn original M-tech

Jeg har tenkt på å skaffe meg noen ekstra (dyre :-k ) småting.

- Effektanlegg

(her har jeg tengt meg et scorpion anlegg, noen som vet hvem som importerer/selger?)

- Lys front

(Tenkt på FK angle eyes og grøftelys, har hørt at disse ikke er godkjent, hva er sjansen for å bli tatt med det, og noen som har andre forslag? skal være chrome).

- Catkiller? frontleppe

- luft/powerfilter ??

med varmebeskyttelse tilpasset bilen.

- bakrutesenker?

- noe annet jeg burde få kjøpt meg???

Har også lurt på om det er mye stress å få inn gitter i front, altså om jeg burde fjerne de rillene som er der, legge gitteret bak, eller ikke gjøre noe som helst med d?

På forhånd takk O:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE monter chrome lykter.....er så ufattelig fælt....

Ellers.....

GT-leppe (evt med splitters)

K&N med skjold

Rieger eller ACS rutesenker

Jeg har orginal M-front med Riller, syns det er penere enn gitter, min mening da.

Få deg coilovers.

Er du interessert i nydelig lyd fra eksos???

Kjøp Eisenmann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har masse formeninger!

Dropp chrome lykter, da det er skikkelig guffent og fælt, og ser ikke ut. Gå heller for originale E36 linselykter med ettermonterte ccfl ringer om du absolutt må ha AE`s. Og evt ettermontert xenon. Mitt tips, dropp ringer da det egentlig ikke er noe tøft lenger det heller.

Skal du ha noe under m fangern, kjøp deg Gt-splitter eller max velocity leppa fra umnitza.com

Ang effektanlegg, så er scorpion flotte greier. Har det selv på min. Det handler du fra koed.no(dk) og havner på rundt 5 lapper levert på døra.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg kommer til å gå for scorpion,

Angle eyes skal jeg ha, chrome eller ikke,

men jeg skal ikke ha de forbanna strekene i glasset som er på de originale lyktene.

Så du vil heller ha noen jallalykter? :roll:

Strekene i glasset, det var nå og en ting å henge seg opp i..

ang rillene i fronten så kan du løsne disse fra baksiden og bytte ut med org m3 gitter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :)

Men er det noe annet som er å anbefale til bilen utvendig?

Innvendig så har jeg lurt på hvordan d er med chrome ringer / matte ringer rundt speedo, og har også tenkt på å bytte til blå lys i bakgrunn,

noen som vet om det er mulig å bytte ut viserne med slike en kan putte lys i?

evnt nytt speedometer panel?

når det gjelder dørlister, hvor kan jeg få kjøpt ///M lister i chrome med sort bakgrunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :D

Ehm.. Vetu03 har mye chromringer innvendig, er egentlig ganske pent. Slike ting får du kjøpt på Koed.no.

Når det kommer til instrument så spørs det jo helt hva du vil ha, men det er ikke så enkelt som å bytte pærer for på Instrumentet er hele bakgrunnen oransje. Derimot må du bytte til plasmaskiver, og det finnes ingen som er finere enn innoparts sine.. De er rett og slett nydelige..

Denne karen har det:

DSC00160.jpg

Dårlig bilde, men sjekke http://www.innoparts.no for bedre bilder og bestiling;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...