Halvor89 Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Hehe. Jeg kan detaljere det her litt bedre : p For det første, så er det ingen e30, selvom det ser slik ut. Det er en e34 (litt dårlig detaljert) Jeg er hvertfall rimelig sikker på det. Sjokoladen er lagd på Gjøvik sjokoladefabrikk. Edit: Så nå at han hadde skrivi hvor den kom fra Teksten var bare litt malplassert.
Marius2002 Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Hehe. Jeg kan detaljere det her litt bedre : p For det første, så er det ingen e30, selvom det ser slik ut. Det er en e34 (litt dårlig detaljert) Jeg er hvertfall rimelig sikker på det. Sjokoladen er lagd på Gjøvik sjokoladefabrikk. Edit: Så nå at han hadde skrivi hvor den kom fra Teksten var bare litt malplassert. Ser jo at det ikke er e30 selv om det kan ligne, E30 har dessuten blinklysene på listen under hovelyktene, E34 har de ved siden av slik som på denne sjokoladen. Sjokoladen så god ut faktisk
Tor Atle Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Det er en e32 7 serie. Er produsert på Gjøvik Sjokolade fabrikk.Å selges fra fabrikk utsalget i storgata i gjøvik.
Marius2002 Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Det er en e32 7 serie.. Da var det avklart
Halvor89 Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Okei. MIIIN feil da Men har da kjøpt e34 der en gang, for noen år sia
crizi Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 hæ? er det sjokolade fabrikk her? åssen utsalg i storgata? noe jeg har gått glipp av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå