Reef89 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Bilen starter i ca 3 sek så dauer den, hvis jeg gir gass med engang den starter så dør den også,venter litt så starter de helt normalt igjen. hva skjer her? tett bensin filter? det høres ut som den ikke får nok bensin, motoren liksom rister før den kubber og turtelleren går opp og ned fort. (ja det er bensin på tanken:P) men når jeg først får start så er alt normalt, men i plutslig av og til stopper den da jeg må bremse eller stoppe for noe da turtelleren sinker, så klarer den ikk å holde seg oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 ingen som har noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 ikke mange kronasjene for nytt filter, kjekt og ha skifta uansett det. Begyn der så får vi høre om det ble bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 minner meg om min gamle bil.... der var lmm gåen, da holdt den på slik... noen vil også kanskje si lambda, men det enkleste er vel å få en diagnose.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 skift bensinfilter først, det koster ikke mange kronene, tar ikke lange tiden, og du kan aldri få gjort det for mange ganger heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå